مایکروسافت پشتیبانی از HTML5 را در IE11 جدید به ویندوز فون می‌آورد

حدود چند ماهی از معرفی ویندوز فون 8.1 توسط مایکروسافت می‌گذرد و چندین نسخه از پیش‌نمایش نیز برای توسعه‌دهندگان منتشر گردیده است ولی به نظر می‌رسد ردموندی‌ها هنوز به ویندوز فون فعلی به چشم یک سیستم‌عامل کامل نگاه نمی‌کنند و دائم در حال اضافه کردن ویژگی‌های جدید به آن هستند.

1

روز جمعه این شرکت اطلاعات جدیدی در ارتباط با نسخه‌ی پیش‌نمایش عرضه‌شده و قابلیت‌های اضافه‌شده به Internet Explorer 11 مخصوص ویندوز فون را منتشر کرد. مایکروسافت در وبلاگ خود دراین‌باره می‌نویسد:

Internet Explorer 11 ارائه‌شده بر روی ویندوز فون 8.1 از تکنولوژی HTML5 مدیا به‌صورت کامل پشتیبانی خواهد کرد.از امروز کاربران ویندوز فون قادر خواهند بود به‌صورت کامل و پیش‌فرض و بدون استفاده از افزونه‌های مختلف اقدام به تماشای ویدیو بر روی IE11 نمایند.همچنین در IE11 جدید از وب‌سایت‌هایی  که توسط HTML5 طراحی گردیده و دارای صفحات یکتا یا محصولات چندرسانه‌ای از قبیل برنامه‌های تحت وب هستند به‌طور کامل پشتیبانی خواهد شد .در کنار این ویژگی‌ها انجام بازی‌های آنلاین نیز ممکن خواهد بود.این امکانات برای تمامی گوشی‌ها، حتی گوشی‌های دارای رم 512 نیز در دسترس خواهد بود.

ازاین‌پس دیدن فیلم‌ها و انجام بازی‌هایی که در داخل صفحات بار گزاری گردیده‌اند در IE11 انجام‌پذیر است ولی بسیاری از وب‌سایت‌ها، از شبکه‌های اشتراک گزاری مانند Vimeo برای بار گزاری باکیفیت‌تر ویدیو خود استفاده کرده و از طریق رابط کاربری  فیلم آپلود شده را به‌صورت کوچک‌تر در داخل سایت خود قرار می‌دهند.همچنین در IE11 جدید ویندوز فون قابلیت استفاده از ویدیو و فایل‌های صوتی  به‌صورت استریمینگ ایجاد گردیده تا به‌راحتی بدون استفاده از افزونه اقدام به انتشار فایل‌های مدیا کنید.

wpcentral

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امین نجفی می‌گوید

    وقتی روی اپدیت چک میزنم اصلا تغییر نمیکنه و فقط لود میده