تور بازدید مجازی گوگل از خط تولید خودرو کرایسلر 200

شرکت گوگل با ایجاد نمایش سه‌بعدی و بازدیدهای مجازی از نمایشگاه‌های مختلف و حتی شرکت‌های خودروسازی بیگانه نیست. پوشش موزه لامبورگینی و دوکاتی و یا حتی نمایشگاه تسلا از جمله مثال‌های آشنای همکاری گوگل در این زمینه است.

0

اما حالا این شرکت از این هم فراتر رفته و در اقدامی جدید، نمایی کامل از محل خط تولید کرایسلر 200 را آماده نمایش کرده است. برخلاف سرویس‌های پیشین، تور کارخانه کرایسلر یک تجربه جالب با راهنمایی کامل و چندین ویدئوی 360 درجه برای توضیح کامل فرایند تولید است.

مسئول بازاریابی کرایسلر در این زمینه می‌گوید: ” همان‌گونه که در فرایند تولید یک کرایسلر 200 جدید مشاهده می‌کنید، ما روشی جدید برای تحقیق مشتریان در خصوص یک خودرو آماده کرده‌ایم. تور بازدید از کارخانه در واقع شانسی برای آن است که مشتریان ما شاهد روند تولید خودروها باشند.”

تور بازدید گوگل با فراهم کردن 12 ویدئو به همراه های‌لایت‌های مختلف از این نیز فراتررفته و این امکان را فراهم می‌آورد تا بازدید کنندگان بین دوربین‌های مختلف جابه جا شده تا نمایی کامل از فرآیند را مشاهده کنند. می‌توانید بازدیدی مجازی از طریق این لینک داشته باشید.

Autoblog

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.