امکان بازیابی شخصیت‌های حذف شده به «دنیای وارکرفت» اضافه می‌شود

بلیزارد: شما می‌توانید بلافاصله به نبرد بازگردید، و کارکتر شما هم اصلا به خاطر نخواهد داشت که یک بار حذف شده است – ما هم صدایش را در نمی‌آوریم!

0

در طول تاریخ در بازی‌های رایانه‌ای شاهد این بوده‌ایم که کارکترهای مرده، برای ادامه‌ی بازی دوباره زنده شده‌اند. ما حتی یک عبارت جا افتاده برای این اتفاق هم داریم که همان “respawn” است. کلمه‌ای کاملا جدید و مدرن که بازی‌ها اختصاص دارد. حالا بلیزارد با ایجاد تغییراتی در قوانین طبیعت، پا را فراتر از این گذاشته و به کارکترهای “حذف شده” هم امکان حیات دوباره می‌دهد!

این امکان جدید که به بازیکنندگان امکان بازگرداندن شخصیت‌های حذف شده‌شان را می‌دهد، به زودی در به‌روزرسانی افزونه‌ی Warlords of Draenor به بازی اضافه خواهد شد. بلیزارد در این‌باره در بلاگ رسمی خود می‌نویسد:

“شما می‌توانید بلافاصله به نبرد بازگردید، و کارکتر شما هم اصلا به خاطر نخواهد داشت که یک بار حذف شده است – ما هم صدایش را در نمی‌آوریم!”

البته بلیزارد برای این کار شرط و شروطی هم گذاشته است:

1. کارکترهای زیر سطح 10 و شوالیه‌های مرگ در سطح 55 شامل قانون حذف و اضافه نمی‌شوند.

2. کارکترهای بین سطح 10 و 29، بعد از یک بار نجات از مرگ، تا 90 روز نمی‌توانند مجددا بازیابی شوند.

3. کارکترهای بین سطح 30 تا 49 بعد از یک بار نجات از مرگ، تا 120 روز نمی‌توانند مجددا بازیابی شوند.

4. همه‌ی کارکترهای سطح 50 و بیشتر، در هر زمان قابل بازیابی خواهند بود.

5. به خاطر داشته باشید که شما می‌توانید هر 30 روز یک بار عملیات حذف و اضافه را انجام دهید!

همچنین وقتی شما یک کارکتر را حذف می‌کنید، بلیزارد نام او را حفظ می‌کند تا مطمئن باشید کس دیگری در این فاصله یک کارکتر هم‌نام آن نمی‌سازد. البته شما می‌توانید خودتان یک کارکتر جدید با همین نام بسازید و در این صورت اگر بخواهید کارکتر قبلی را بازیابی کنید، باید کارکتر جدیدتان را تغییر نام دهید، یا آن را حذف نمایید.

eurogamer.net

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.