تماشا کنید: اثبات مشکل خم شدن آیفون 6 پلاس در مرکز تورنتو و در برابر چشم تماشاگران!

Unbox Therapy، شبکه‌ای که در یوتیوب آتش این مباحثه را روشن کرده بود در پاسخ به اتهاماتی که در خصوص جعلی بودن ویدئویش به آن‌‌ها وارد شده بود دست به ساخت ویدئویی جدید این بار در یکی از خیابان‌های تورنتو کانادا زده است.

52

داستان خم‌شدن غیرمعمول آیفون 6 پلاس، حجم گسترده خبرهای منتشره در این خصوص، پاسخ اپل در مورد این موضوع، انتقادهای کاربران از این مشکل، همه و همه از یک ویدئوی ساده شروع شده بود، ویدئویی که بعدها کاربران حرفه‌ای‌تر آن‌را جعلی دانستند.

این مطلب آنقدر مهم بود که حتی Consumer Reports را برآن داشت تا به آزمایش و تست گوشی‌های جدید اپل و مقایسه آن‌ها با پرچمداران برندهای دیگر بپردازد! اما واقعیت چیست؟ مطمئنا در این میان کسانی که مدارک و مستندات بیشتری ارائه کنند، مقبول‌ترند! در این راستا، Unbox Therapy، شبکه‌ای که در یوتیوب آتش این مباحثه را روشن کرده بود در پاسخ به اتهاماتی که در خصوص جعلی بودن ویدئویش به آن‌‌ها وارد شده بود دست به ساخت ویدئویی جدید این بار در یکی از خیابان‌های تورنتو کانادا زده است.


در این ویدئو شخص حاضر در تصویر، یک آیفون 6 پلاس دیگر را در جلوی دوربین و در حضور شاهدان عینی خم می‌کند تا باردیگر ثابت کند این گوشی هوشمند به سادگی و بدون نیروی زیاد خم می‌شود.

وی پس از این عمل به مقایسه آیفون 6 پلاس با موتو ایکس موتورولا پرداخته و اینچنین نتیجه‌گیری می‌کند که گوشی هوشمند موتورولا با این میزان نیروی وارده به هیچ‌وجه خم نمی‌شود. البته این بدان‌معنا نیست که آیفون 6 پلاس تنها گوشی موجود در بازار است که به این عارضه دچار است!

Iphonehacks

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.