آیا ویدئو خم شدن آیفون ۶ پلاس واقعا تقلبی است؟ [آپدیت شد]

با وجود اینکه اپل در واکنشی رسمی وجود هرگونه مشکل در بدنه و خم شدن آیفون 6 پلاس را بسیار نادر دانسته اما اخبار و مطالب منتشره پیرامون مشکل خم‌شدن آیفون 6 همچنان قسمت زیادی از محتوای خبرهای حوزه فناوری را به خود اختصاص می‌دهد و حالا ظاهرا نشانه‌هایی از غیرواقعی بودن ویدئو جنجال برانگیر خم شدن آیفون 6 پلاس منتشر شده است.

27

این ویدئو که تنها در دو روز 26 میلیون بار در یوتیوب بازدید داشته است همچنان نتوانست عده‌ بسیاری از کاربران را به وجود این مشکل قانع کند و حالا یکی از همین کاربران با بررسی تیزبینانه این ویدئو آن را زیر سوال برده و اعلام کرده که عدم همخوانی اتفاق افتاده در دقایق مختلف ویدئو می‌تواند ثباتی برای جعلی بودن این ویدئو باشد.

iPhone-6-Plus-fake-bending-test

بنابه گفته یکی از کاربران و همانطور که در ویدئو پائین می‌توانید ببینید، وقتی که شخص حاضر در ویدئو اقدام به خم‌کردن ویدئو می‌کند، آیفون 6 پلاس مورد آزمایش زمان 2:26 بعدازظهر را نشان می‌دهد اما پس از صحبت در این زمینه و ادعای او مبنی بر خم کردن آیفون 6 پلاس، این زمان بر روی گوشی به 1:58 بعدازظهر تغییر می‌کند. پس از نمایش خلاصه ویدئو نیز این زمان در کمال تعجب، 1:58 و 2:00 بعدازظهر است.

وبلاگ آیفون در کانادا نیز در اظهارنظری جالب اعلام کرده مسئله خم‌شدن آیفون در سال 2012 و هنگام عرضه آیفون 5 نیز مطرح شده بود اما توجه زیادی از سوی رسانه‌ها به این مطلب جلب نشده بود.

به‌روزرسانی: در پاسخ به این ادعاها ویدئو دیگری منتشر شد که این بار در مرکز شهر تورنتو کانادا و در حضور تماشاچیان آیفون 6 پلاس ال باز هم تحت فشار دچار این مشکل شد تا تردیدها در خصوص جعلی بودن این ویدئو را از بین ببرد.

pocket-lint

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

27 نظر برای این مطلب
  1. هادی می‌گوید

    سلام
    جالبه که آیفون سیکس پلاس سیلور جلوش مشکیه :-))))
    این دیگه خیلی جتاب بود که کسی بهش توجه نکرده بود

  2. mehrab می‌گوید

    هر گوشیی رو اگه اونجوری بهش فشار بیارن ال سی دیش میشکنه حالا این خم شده .این دلیلی برا اشکال ایفون سیکس پلاس نمیتونه باشه.

  3. shosho می‌گوید

    vali hichi nokia nemishe!!!!!!!!???????;-p

  4. shosho می‌گوید

    midonid kham mishe vali vagti ke kham mishe moge bargashtan ye khati miyofte ke vase hamon ipone6 kolan jam, shode va dobare ipone4 va5 geron shode vagarna man khodam didam va inayike ham omadan be bazar chiniyan mesle vaksane ambola ke hala chinisham be bazar omade

  5. Reza می‌گوید

    سلام من الان 6 پلاس خریدم هرچی بهش فشار میارم اصن خم نمیشه…..اینایی هم که میگن خم میسه همش دروغه

    1. shosho می‌گوید

      ba inke hamash doroge vali hanoz be bazar nayomade jigar onayiam ke migan omade chinish omade vagarna vagean kham mishe chon khodam to namayeshgash khodam kham shodanesho didam jigar

  6. mahsa می‌گوید

    آخه من نمیدونم کسایی که گوشی میخرن ازش توقع بارکشی دارن که میخوان خم نشه؟ خب ملومه به هر گوشی فشار وارد شه یا خم میشه یا میشکنه یا هزار تا ایراد دیگه.
    حالا چون این اپل بود اخ شد.من از گوشی دیگه ای ایراد نمیگیرم ولی آیفون 6 فوقالعادست.

  7. حسین می‌گوید

    آمریکا با شرکت هاش عشق من هستن

  8. میلاد می‌گوید

    خداوکیلی اگه به هر گوشی دیگه نصف این فشارو بیاری میشکنه.حالا ایفون چون پلاستیکی نیست بجای اینکه بشکنه خم میشه.شما اگه گوشتکوب لازم داری لزومی نداره 6پلاس بخری که.این جو سازی ها هم فقط چون این گوشی ماله اپله میشه وگرنه اگه مال هر شرکت دیگه ای بود اصلا کسی توجه نمیکرد.بعضی ها هم طوری جو گیر شدن انگار اپل یه 6پلاس مجانی فرستاده در خونشون و داره وادارشون میکنه برش دارن.نخر عزیزم مجبور که نیستی.اصلا اپل ضعیف ترین شرکت دنیاست شما چرااینقد بهت فشارمیاد.قرار نیس که همه ایفون داشته باشن.
    راستی شنیدم تمامی گوشیهای دنیا به جز ایفون اگه از هواپیما بیافتن نمیشکنن اینم یه دلیل که ایفون خوب نیس
    .والا بقران

  9. محمود می‌گوید

    این رو میگیم دروغ ، درست ؟
    پس اون دوتا بچه ای که رفتن توی فروشگاه اپل و سه تا ایفون 6 رو تا کردن چی ؟

  10. سعید زعفرانی می‌گوید

    عجیبه هنوز یکی نیومده بنویسه “فقط نوکیا 1100”
    :))

  11. Reza می‌گوید

    دوستان من طرفدار چیزی نیستم ولی در خارج که بودم بلافاصله خودم را به یکی از اپل استورها رساندم و خمش آن را تست کردم همچین چیزی صحت ندارد ضمنا با توجه به خست غربی ها آنها حاضر نیستند به خاطر این کلیپ 900 یورو از دست دهند.

  12. سعید75 می‌گوید

    باور کردن این موضوع تو این ویدیو کمی سخته چون هر گوشی به این ضخامت با این فشاری که طرف اورد معلومه خم میشه انقدر زور زد دستاش سفید شد اگه بقیه گوشی رو هم ازمایش کنن شاید ضعفش مشخص بشه…به هر حال هرکس نظری داره

  13. Majid می‌گوید

    سلام به همه اى دوستان من امروز ۶پلاس رو گرفتم تمام این حرف و حدیث ها درباره خم شدن گوشى دورغى بیش نیست تو این شرایط مطمئنا خیلى ها براى ضربه زدن به این شرکت دست بکار میشن،أصلا باور نکنید که گوشى أیفون ۶ به همین راحتى خم بشه

    1. مصطفی می‌گوید

      خب تو تست کن اگه جرات داری بعد ویدئو خم نشدنشو بذار :D

      1. dr.ali می‌گوید

        سلام دوستان کسی هست که تو این مدت آیفون 6 یا پلاس خریداری کرده باشه و همچین مشکلی که میگن از نظر شکنندگی برای گوشیش اتفاق افتاده باشه

  14. microman می‌گوید

    اینم نظر من برای فیلم دوم تو دقیقه ۱:۰۴` گوشی کاملا از دید دوربین خارج میشه..اول نشون میده که ایفون کار میکنه بعد چند ثانیه دیده نمیشه گوشی بعد دوباره میاد و صفحه خاموشه(همین جاس که با یه ماکت عوض میشه)…درضمن شاید من اشتباه میکنم ولی تو ویدیو ی قبلی همین شخص یه ایفون خم میکنه خیلی سخت تر خم میشه با اینکه خودش اشاره میکنه که قبلا مقداری خم شده ….ولی تو این ویدیو انگار داره حلبی خم میکنه یه مقداری حرکت اماتورانس..به هر حال نظر من بود

  15. مصطفی می‌گوید

    والا هر گوشی در این ابعاد با این فشار خم میشه حتی اگه یه ورق فلزی رو با همین ابعاد و قطر اینقدر فشار بدی خم میشه اینا تبلیغات منفی جمع کنین بابا

    1. وحید می‌گوید

      الان تو این ویدیو
      شما فشار در ابعاد خاصه میبینی؟

    2. وحید می‌گوید

      http://farnet.ir/1393/07/73928/iphone-6-plus-uncut-bend-test-toronto-unbox-therapy
      الان تو این ویدیو
      شما فشار در ابعاد خاصه میبینی؟

  16. كورش می‌گوید

    تو ویدیو جدیده قبل از خم کردن از پایین گوشی رو عوض میکنه با یه قاب خالیش.یک لحظه میره زیره کادر.

  17. فرشید می‌گوید

    همین دیگه، وقتی به اپل میگن بهترین شرکت موبایل جهان اپله (!!!!!!) همین میشه دیگه! به خودش مغرور میشه. بعد یه همچین چیزی تحویل مردم میده! من همچنان از استفاده خود از اندروید ادامه میدم! :) :)

  18. سعید می‌گوید

    یه ویدئوی جدید داده و ایند فعه وسط شهر جلوی بقیه شاهدان این کارو کرده. جمع کنین بابا! یه آشغال به تمام معنا ساخته!

    1. محسن صحافی می‌گوید
  19. مهرداد می‌گوید

    فارنت جان میدونی من طرفدار اپل نیستم اما از دیروز که جو ضد اپل بالا بود و تو هم حسابی سنگ تموم گذاشتی.. اما اگر این مطلب رو نمیذاشتی و من جای دیگه میخوندم بهت شک می کردم جان خودم :)

  20. بهنام می‌گوید

    اینا دار توجیه می کنن الان یوتیوب پر شده از این ایراد آیفون حنی اپلم قبول کرده شما عاشقی عشق اپل کورت کرده این ایراد همه فونای الومنیومی هستش حتی htc

  21. alireza می‌گوید

    همین آقا تو یه ویدئو دیگه در سطح شهر اینبار یه آیفون آکبند رو مقابل همه خم می کنه. اینبار حتی صفحه نمایش هم جدا میشه. اپلی ها اینو چطور توجیه می کنن؟