ساعت هوشمند مجهز به سیم کارت ال جی نیز در راهست!

چندی پیش شرکت سامسونگ ساعت هوشمندی با قابلیت اتصال سیم‌کارت را معرفی کرد از این رو شرکت ال‌جی برای این که از رقیب دیرینه خود عقب نماند، تصمیم دارد ساعتی جدید را روانه بازار کند.

1

بر اساس اسناد منتشر شده، LGVC100 همانند Gear S سامسونگ بدون اتصال به گوشی هوشمند قادر است به شبکه موبایل وصل شده و امور موردنظرتان را انجام دهد اما بر خلاف Gear S سامسونگ، محصول جدید ال‌جی به سیستم‌عامل Android Wear مجهز خواهد شد.

gsmarena_001

شایع شده است که ال‌جی قصد دارد تا از طریق ورایزون ساعت هوشمند جدید خود را به روانه بازار کند. با این که هنوز تصویر واضحی از ساعت مذکور به بیرون درز نکرده است اما واضح است که طراحی محصول جدید ال‌جی چیزی مابین G Watch مربعی شکل و G Watch R گرد خواهد بود.

gsmarena_002

بر اساس آخرین گزارش‌های منتشر شده گویا محصول جدید ال‌جی از نظر شکل و شمایل و ابعاد به الجی KizON شباهت زیادی دارد. قطعا تا تصویر واضحی از این محصول ال‌جی به بیرون درز نکند نمی‌توان به طور قطع در مورد طراحی محصول جدید ال‌جی سخنی به میان آورد!

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. fery می‌گوید

    سامسونگ اومد تو ساعتش سیم کارت گذاشت همه مسخرش کردند.حالا LG هم میخواد همینکار و انجام بده.من که خوشم میاد تو ساعت سیم کارت باشه.کلا مستقل از گوشی میشه.مثلا میری شنا کنی،یک ساعت ضد آب که سیم کارت هم میخوره میبندی به دستت.