بتسدا هشدار می‌دهد: برای اجرای The Evil Within به 4 گیگابایت حافظه‌ی گرافیک نیاز دارید!

کارت گرافیکتان 4 گیگابایت رم دارد؟ نه؟ پس بی‌خیال بازی کردن The Evil Within با رایانه‌ی شخصی خود شوید و سراغ آن را هم نگیرید!

0

اگر می‌خواهید بازی ترسناک شینجی میکامی، خالق رزیدنت اویل را با پی‌سی خودتان بازی کنید، باید حتما یک کارت گرافیک با 4 گیگ حافظه‌ی رم داشته باشید.

به گفته‌ی بتسدا، ناشر بازی The Evil Within کاربران رایانه‌های شخصی برای اجرای این بازی باید یک کارت گرافیک 4 گیگابایتی داشته باشند. همچنین، این شرکت صبح امروز مشخصات سیستم پیشنهادی استودیوی سازنده برای اجرای بازی را اعلام کرد و جالب این‌جاست که خبری از “حداقل سیستم پیشنهادی” نیست! به این دلیل که، بر اساس اعلام بتسدا، شما تنها در حالت ایده‌آل می‌توانید لذت کامل را از گیم‌پلی بازی ببرید و اگر چنین سیستمی ندارید، بهتر است اصلا سراغ بازی نروید:

  • 64-bit Windows 7 / Windows 8
  • i7 with four plus cores
  • 4GB RAM
  • 50GB of hard drive space
  • GeForce GTX 670 or equivalent with 4GB of VRAM
  • اینترنت پر سرعت
  • اکانت فعال شده‌ی استیم

همان‌طور که می‌بینید نسخه‌ی پی‌سی این بازی برای نصب 50 گیگابایت فضا می‌خواهد و هنگامی که عملیات نصب کامل شد، این بازی حدود 41 گیگابایت از هارد شما را اشغال خواهد کرد!

در کنار این مشخصات که برای شخص نگارنده و احتمالا بسیاری از پی‌سی گیمرها ناامیدکننده بوده است، فضای مورد نیاز بازی برای نصب بر روی کنسول‌ها نیز اعلام شده است. که بدین ترتیب، برای نصب بازی بر روی هارد ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4، شما به 40 گیگابایت فضا نیاز دارید در حالی که این میزان، برای کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3، به 7 گیگ تقلیل می‌یابد.

همچنین لازم به ذکر است که برای اجرای این بازی در ایکس‌باکس 360، حتما باید آن را روی هارد، یا فلش یو‌اس‌بی نصب کنید.

The Evil Within که به تازگی وارد مرحله‌ی پیش‌-توزیع شده است، 22 مهر ماه عرضه خواهد شد.

eurogamer.net

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.