ببینید: اپل اینجا و اینگونه آیفون‌های 6 را مورد آزمایش قرار می‌دهد!

پس از پاسخ رسمی اپل به مشکل خم‌شدن آیفون 6 پلاس، این شرکت از این مرحله نیز فراتر رفته و تبا دعوت از خبرنگاران چند وب‌سایت معتبر تصاویری را از آزمایشگاه سری خود منتشر کرده است.

2

در این آزمایشگاه به منظور شبیه‌سازی شرایط واقعی استفاده روزمره از آیفون 6 و آیفون 6 پلاس که از بدنه آلومینیومی با فولاد ضدزنگ و قسمت‌های تیتانیومی بهره می‌برند، بیش از 30 هزار گوشی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در آزمون‌های مقاومت این شرکت در آزمایشگاه‌های اپل و آزمایشگاه‌های چین شرکت داده شده‌اند.

Apple-tests-the-iPhone-6-durability-02

برخی از آزمایشات انجام شده به واقع شبیه‌سازی بدترین شرایطی هستند که ممکن است برای دستگاه‌های یادشده در زندگی واقعی به وجود بیایند. این آزمایشات شامل آزمایش گذاشتن دستگاه بر روی سطوح مختلف، آزمایش خم‌کردن و آزمایش فشار و نهایتا پیچش و خمش است.

Apple-tests-the-iPhone-6-durability-01

در آزمایش اول که به نظر می‌رسد بیش از آزمایشات دیگر به واقعیت و شرایط استفاده از گوشی‌های هوشمند نزدیک است گوشی بارها و بارها بر روی سطوح مختلف از سطوح صاف تا سطح‌های خشن و زاویه‌دار قرار می‌گیرد.

Apple-tests-the-iPhone-6-durability-03

آزمایش بعدی که سه مرحله‌ای است شامل گذاشتن یک جسم به جرم 25 کیلوگرم در میانه بدنه آیفون است. این جرم سنگین‌تر از میزانی است که این دستگاه می‌تواند تحمل کند اما به نظر می‌رسد هیچ تاثیر منفی بر روی دستگاه یادشده نداشته است.

Apple-tests-the-iPhone-6-durability-04

آزمایش فشار در مرحله بعدی شامل واردکردن نیروی 10 کیلوگرمی به نقطه مرکزی دستگاه است و نهایتا آزمایش پیچش و خمش انجام می‌شود که در آن عمل خمش در دو انتهای دستگاه و در جهات مخالف بر روی دستگاه اعمال می‌شود و مطمئنا نتیجه‌ای متفاوت از آزمایش انجام شده در شرایط غیرآزمایشگاهی است! شاید انتشار این تصاویر بتواند دلگرمی خوبی برای طرفداران گوشی‌های هوشمند غول کوپرتینو باشد که این روزها ویدئوهایی نه‌چندان خوشایند آنها از مشکل ضعف بدنه گوشی محبوب خود را در اینترنت مشاهده کرده‌اند.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    سلام من قصد خرید ایفون دارم . و از پلاس خوشم امده . لطفا راهنماییم کنید میترسم خم شه . 6 به نظرم کوچیکه. ایا این چیزهایی که در باره پلاس میگن حقیقت داره . ممنون میشم راهنماییم کنید .

  2. Fery می‌گوید

    دم خروس و باور کنیم یا قسم حضرت عباس .