Asphalt Overdrive برای اندروید، iOS و ویندوزفون عرضه شد

جدیدترین قسمت از بازی محبوب آسفالت، به رایگان برای سه پلتفرم ارجح عرضه شده است.

1

شرکت گیم‌لافت، جدیدترین بازی خود از سری بازی‌های آسفالت را عرضه کرد. این بازی که Asphalt Overdrive نام دارد، یک قسمت فرعی از بازی به حساب می‌آید و آن آسفالت 9 که طرفداران این سری منتظرش هستند نیست. در واقع، این بازی مکانیک‌های متفاوتی از گیم‌پلی را ارائه می‌دهد.

Asphalt Overdrive اساسا شبیه یک بازی رانر بی‌پایان است، با این تفاوت که با اتومبیل انجام می‌شود. شما کنترل یک ماشین را بر عهده دارید (که البته خودش حرکت می‌کند) و باید موانعی که در مسیر شما هستند را با حرکت به چپ و راست رد کنید. شما در این بازی از روی موانع پرش می‌کنید و ماشین‌های مزاحم را از سر راه خود کنار می‌زنید (با کوبیدن از عقب) و با استفاده از نیترو می‌توانید از دست پلیس قسر در بروید!

مسابقه‌ها در این بازی تقریبا کوتاه و اکثرا خیلی آسان هستند، حداقل در اوایل بازی. Overdrive ما را به نوعی به یاد بازی‌های آسفالت قدیمی می‌اندازد. رابط کاربری این بازی کلافه کننده است و بیش از اندازه دکمه‌های اتصال به فیسبوک را می‌بینید!

این بازی به صورت رایگان برای اندروید، iOS و ویندوز فون قابل دانلود است.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Bardia می‌گوید

    این دیزاین رو دوست دارم یاد GTA VC میفتم ، خیلی جالبه :D