در کمتر از یک هفته؛ iOS 8 حالا 46 درصد از دستگاه‌های مجهز به iOS را در اختیار داد

کمتر از یک هفته پیش بود که اپل جدیدترین نسخه iOS‌ یعنی iOS 8 را همزمان با عرضه آیفون 6 عرضه کرد و حالا بنابر اعلام پرتال توسعه‌دهندگان این شرکت 46 درصد از دستگاه‌های مجهز به iOS متصل به اپ‌استور این شرکت از این نسخه بهره می‌برند.

0

به طور طبیعی آمار مهاجرت به iOS 8 اپل افزایش و استفاده از iOS 7 در روزهای آتی رو به کاهش خواهد گذاشت که هم‌اکنون 49 درصد سهم نسخه‌های iOS را به خود اختصاص داده و نسخه‌های قبلی سیستم عامل iOS نیز جمعا 5 درصد سهم نسخه‌های سیستم‌عامل iOS‌ را به خود اختصاص داده‌اند.

تنها 54 روز پیش بود که گزارش‌هایی مبنی بر رسیدن سهم iOS 8 اپل به 16 درصد سهم بازار منتشر شده بود که البته از گزارش‌نه چندان معتبر و قابل استناد یک شبکه جهانی تبلیغات استخراج شده بود. در آن گزارش آمده بود که iOS 7 دوران اوج خود را پیش از رونمایی از iOS 8 در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل در اردیبهشت ماه تجربه کرده بود که توانسته بود در 90 درصد گوشی‌های آیفون و 85 درصد تبلت‌های آی‌پد جای بگیرد.

حالا با رکوردشکنی اپل در فروش جهانی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس مطمئنا شاهد سرعت هر چه بیشتر افزایش سهم بازارiOS 8 خواهیم بود. در هر صورت اگر شما هم قصد مهاجرت به iOS 8 را دارید آن را از اینجا دریافت و البته حتما شش نکته که پیش از آپدیت به iOS 8 باید به آنها توجه کنید را در فارنت بخوانید.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.