نام Gionee Elife S5.1 به عنوان نازکترین گوشی هوشمند جهان در کتاب رکوردهای گینس ثبت شد

گوشی هوشمند Gionee Elife S5.1 اواخر ماه میلادی جاری رونمایی شد و شرکت سازنده آن این گوشی را به عنوان نازکترین گوشی هوشمند جهان با ضخامت 5.1 میلیمتر معرفی کرد. حالا ثبت نام این گوشی در کتاب رکوردهای گینس این ادعا را تائید کرده است.

0

بنابر اعلام مسئولان موسسه گینس این گوشی هوشمند هم اکنون دارنده عنوان نازکترین گوشی هوشمند ساخته شده در جهان است. البته این موضوع با توجه به گوشی‌های هوشمند معرفی شده پیش از این گوشی چندان مورد تردید نبود اما خب ثبت این عنوان در کتاب رکوردهای گینس پایانی بر هر نوع تردید به حساب می‌آید.

نازک‌اندامی این گوشی هوشمند را کنار که بگذاریم. گوشی Gionee Elife S5.1 در واقع یک گوشی میان‌رده به حساب می‌اید چرا که این گوشی از پردازنده چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون 400، باطری 2100 میلی‌آمپرساعتی، صفحه نمایش 4.8 اینچی 720pبا تراکم پیکسلی 306 ppi، یک گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بدون برخورداری از درگاه کارت حافظه برخوردار است.

این گوشی هوشمند از سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی و دوربین قابل توجه 5 مگاپیکسلی در قاب جلویی برخوردار است. Elife S5.1 همچنین از اندروید 4.3 و رابط کاربری اختصاصی این شرکت با نام Amigo 2.0 برخوردار است و هم‌اکنون تنها در چین و در رنگ‌های سیاه، سفید، صورتی و سبز نعنایی به قیمت 325 دلار عرضه می‌شود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.