Oculus Rift توجه بیش از 130 هزار سازنده را به خود جلب کرده است

Oculus Rift شاید روزی به یک رویای دست نیافتنی شبیه بود، اما این‌طور که پیداست حرکت به سمت این رویا روز به روز سرعت می‌گیرد.

0

Oculus Rift مانند بسیاری از دستگاه‌های گیمینگ تازه وارد دیگر، به حجم زیادی از محتوا نیاز دارد تا به موفقیت برسد و اطلاعیه‌ی این هفته‌ نشان می‌دهد که احتمالا به زودی شاهد سیلی از بازی‌ها و محتوای ساخته شده برای آن خواهیم بود که خبر مسرت بخشی است.

به گزارش سایت جوی‌استیک، در رویداد Oculus Connect که امروز برگزار شد، مدیر پروژه آقای «نیت میتچل» اعلام کرد که بیش از 130 هزار کاربر برای ساخت محتوا برای این هدست واقعیت مجازی ثبت نام کرده‌اند. این در حالی است که کیت توسعه‌ی نرم‌افزاری این دستگاه بیش از 550 هزار بار دانلود شده است و این نشان می‌دهد که شاید تعداد بیشتری مایل به تولید محتوای دیجیتالی برای این دستگاه هستند.

همچنین 325 اپلیکیشن مربتط با تولید محتوا که به صورت رسمی به اشتراک گذاشته شده است، بیش از 699 هزار مرتبه دانلود شده‌اند.

به زودی شاهد به حقیقت پیوستن یکی از هیجان‌انگیزترین رویاهای تاریخ خواهیم بود. کمربندها را ببندید و حواستان به جاده باشد.

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.