انتشار شایعه دروغین قابلیت جدید iOS 8 برای شارژ آیفون در مایکروویو!

حتما به خاطر دارید که در زمان عرضهiOS7 شاهد تبلیغاتی بودیم که ادعا می‌کردند این به روز رسانی، آیفون شما را ضد آب خواهد کرد. دقیقا تبلیغات مشابهی هم‌اکنون و پس از عرضه IOS 8 نیز منتشر شده که ادعا می‌کند با بهره‌گیری از امواج مایکروویو می‌توانید آیفون خود را شارژ کنید.

0

این تبلیغات حتی شما را به صفحه‌ای رهنمون می‌سازند که در مورد مزایای سیستم بهره‌گیری از امواج توسط اپل به شما اطلاعاتی می‌دهند! در متن تبلیغ می‌خوانیم: امواج، جدیدترین و مهم‌ترین قابلیت ما برای iOS 8 هستند. با گذاردن دستگاه خود در مایکروویو به مدت یک و نیم دقیقه، می‌توانید بدون دردسر گوشی خود را شارژ کنید.

apple-wave

البته تاکنون خبری در مورد کاربران احتمالی که از این روش برای شارژ گوشی خود استفاده کرده‌اند منتشر نشده است. بنابر گزارش سایت حاوی این تبلیغ جعلی، iOS 8 دارای درایورهای جدیدی است که به راحتی با دستگاه‌های حاوی امواج ارتباط برقرار کرده و پس از همگام‌سازی با فرکانس‌های مایکروویو این امکان را فراهم می‌آورد تا باتری گوشی خود را شارژ کنید.

Digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.