تماشا کنید: آزمون مقاومت آیفون ۶ پلاس اپل این بار با نیتروژن مایع

ظاهراَ برای برخی از سایت‌ها و منابع خبری که همواره سعی در تست گوشی‌های هوشمند به طرق خاص دارند نابود کردن این دستگاه‌ها با استفاده از تیراندازی بوسیله یک تفنگ دوربین‌دار و یا موادمنفجره کافی نیست و حالا استفاده از ظرفی مملو از نیتروژن مایع شاید جدیدترین اقدام در این نوع باشد.

3

تیم RatedRR سری جدیدی از آزمایشات را آغاز کرده که در اولین مورد آن با استفاده از مایع نیتروژن، آزمایشی دشوار بر روی آیفون 6 پلاس انجام شده است.

همان‌طور که می‌دانید نیتروژن مایع در 321- درجه فارنهایت (196- درجه سانتیگراد) به جوش می‌آید. از این مایع به عنوان خنک‌کننده استفاده می‌شود تا حدی که بافت‌های زنده با استفاده از آن سریع یخ می‌زنند.

با بهره‌گیری از این مایع گاهی اوقات می‌توان بافت‌های سرطانی را نیز از بافت‌های سالم جداکرد. کاربردهای دیگر این مایع در سیستم‌های اطفا حریق، حفاظت از سلول‌های تولید مثل، جوشکاری، ابرهادی‌ها و خنک‌کننده‌هاست.

سرنوشت آیفون 6 پلاس در این فیلم واقعاً دراماتیک است: خرد شدن با پتک!

Phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. قاسم می‌گوید

    عجب احمق هایی هستند… بفروش پولشو بده به چند تا فقیر و بیچاره بدبخت

  2. میلاد می‌گوید

    یهمش کار خوده اپل هست

    می خواد با این کارش مشتری :)

  3. محمدجواد می‌گوید

    اینا دیوانن، اگه نمی‌خواین خب بدین به یکی دیگه..