تماشا کنید: تریلر TGS یاکوزا 0 شما را به نقطه‌ی شروع داستان برمی‌گرداند

در حالی که هنوز مشخص نیست این بازی در کشورهای غربی نیز منتشر می‌شود یا نه، کسانی که در ژاپن زندگی می‌کنند باید در سال 2015 میلادی منتظر انتشار آن باشند.

0

امروز در نمایشگاه گیم توکیو، تریلر داستانی بازی یاکوزا 0 به نمایش در آمد و در ادامه می‌توانید نگاهی به این بازی بیندازید.

این بازی که در سال 1988 اتفاق می‌افتد، ماجراهای آغاز یاکوزا با “گورو ماجیما” و “کازوما کیریو” را روایت می‌کند و به نوعی ما را به نقطه‌ی آغازین داستان این بازی مافیای ژاپنی می‌برد.  کازوما که در 20 سالگی خود به سر می‌برد و با میلیاردر های املاک رقابت می‌کند، و ماجیمایی که صاحب یک کلوب است در این بازی نشان داده می‌شوند.

در این بازی بازی‌کنندگان باید کسب و کار هر یک از شخصیت‌ها را رونق داده و منطقه‌ی تحت نفوذ آن‌ها را گسترش دهند و از پس دشمنان هم بر آیند. در این بازی سیاست‌مداری حرف اول را می‌زند و شما بهتر است تا به جای درگیری مستقیم با دشمنانتان، پول خرج کنید و آن‌ها را از میدان بدر کنید، چون این دقیقا همان کاری است که در صورت دست به اسلحه شدن شما، دشمن علیه خودتان انجام می‌دهد.

در حالی که هنوز مشخص نیست این بازی در کشورهای غربی (با زبان انگلیسی) نیز منتشر می‌شود یا نه، کسانی که در ژاپن زندگی می‌کنند و علاقه‌ی زیادی هم به این بازی دارند، باید در سال 2015 میلادی منتظر انتشار آن باشند.

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.