تماشا کنید: تریلر TGS بازی The Evil Within شما را میخکوب می‌کند!

و البته شما را می‌ترساند، چرا که این‌بار خالق رزیدنت اویل دست از شوخی با صحنه‌های ترسناک برداشته و گوشه‌ای از چالش‌های جدی بازی خود را به ما نشان می‌دهد.

0

بازی ترسناک جدید شینجی میکامی، خالق سری بازی‌های رزیدنت اویل تا کمتر از یک ماه دیگر در 22 مهر ماه منتشر می‌شود و تریلر TGS این بازی نشان می‌دهد که باید بازی را خیلی بیشتر از این‌ها جدی بگیریم!

در این تریلر ما تعدادی هیولا و دشمن جدید می‌بینیم که قبلا معرفی نشده بودند. که البته این‌ها فقط برای ثانیه‌ای مشاهده می‌شوند ولی در همین لحظات کوتاه نشان می‌دهند که بر خلاف سازندگان رزیدنت‌اویل‌های جدید، شینجی میکامی هنوز بلد است با ساختن یک چهره‌ی غیرعادی، اندام غیر متعارف و خون‌آلود، دشمنانی ترسناک خلق کند.

پیشنهاد می‌کنم برای هر چه بیشتر آشنا شدن با این بازی، ویدئو را مشاهده کنید. البته با توجه به ترسناک بودن بازی و خشن بودن برخی صحنه‌ها، دیدن این ویدئو برای دوست‌داران رزیدنت اویل به شدت توصیه می‌شود!

این بازی برای پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

eurogamer.net

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.