TGS 2014: تریلر جدید Fatal Frame 5 منتشر شد!

برای سر در آوردن از آن‌چه در این تریلر می‌گذرد، نیازی نیست زبان ژاپنی بلد باشید!

0

همین که می‌ترسید کافی است. Fatal Frame 5 این‌بار هم با جلوه‌های وحشتناک، ارواح و دختر بچه‌های معصوم بازگشته است تا برای ساعتی شما را آن‌چنان در وحشت فرو ببرد که شاید گاهی کنترلر کنسول را زمین بگذارید و فرار کنید!

در این ویدئو که در نمایشگاه گیم توکیو منتشر شده است، چیزهای زیادی از بازی دستگیرتان خواهد شد. تنها چیزی که از این ویدئو نخواهید فهمید، دیالوگ‌هایی است که رد و بدل می‌شوند، مگر این‌که زبان ژاپنی بلد باشید!

طبق اعلام قبلی این بازی در تاریخ 5 مهر ماه فقط برای کنسول نینتندو Wii U عرضه می‌شود. ظاهرا برخی قابلیت‌های این کنسول در این بازی به کار گرفته شده‌اند که البته در این تریلر جدید چیزی از آن نشان داده نشد و تمرکز بر روی بازی و داستان آن بود. و البته صحنه‌های ترسناکی که دیدن آن به همه توصیه نمی‌شود!

فعلا بازی فقط برای ژاپن عرضه می‌شود و هیچ صحبتی مبنی بر انتشار آن در کشورهای غربی (با زبان انگلیسی) نشده است، اما می‌توانیم امیدوار باشیم.

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.