قتل جوان امریکایی بر سر پلی‌استیشن 4 به دست دختر 16 ساله!

به گزارش پلیس، این اتفاق در حالی رخ داده است که زن ضارب، قصد سرقت پلی‌استیشن 4 این جوان امریکایی را داشته است.

5

مطلع شدیم که آقای “دنیل جان زیتز” یکی از گیمرهای حرفه‌ای شناخته شده که نام کاربری اصلی او در سایت‌ها و شبکه‌های بازی Phobos بود، روز گذشته به ضرب گلوله کشته شد.

به گزارش پلیس، این اتفاق در حالی رخ داده است که زن ضارب، قصد سرقت پلی‌استیشن 4 ایشان را داشته است. زیتز که مقدمات فروش کنسول خود را از طریق Craigslist فراهم کرده بود و در آن روز قرار ملاقاتی به همین دلیل با “ناتانائیل ویویان” بیست ساله و نامزد 16 ساله‌اش در پارکینگ آپارتمان خود ترتیب داده بود، با رسیدن این زوج جوان و نوزاد دخترشان به کلی غافل‌گیر شد.

در گزارش پلیس آمده است که در حالی که دنیل با ناتانائیل در کشمکش بر سر کنسول به سر می‌بردند، این دختر که نام او مشخص نشده است، از صندلی عقب ماشین خود با یک سلاح کمری کالیبر 25 اقدام به گلوله‌ای به سمت او کرده و دنیل با برخورد گلوله‌ به قفسه‌ی سینه‌اش، به قتل رسید.

بعد از این ماجرا هر دو همدستان در این جنایت توسط پلیس دستگیر شده‌اند و متاسفانه دنیل که بعد از این اتفاق به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال داده شد، به دلیل وخامت جراحت خود از این جنایت رهایی نیافت و دار فانی را وداع گفت.

روزنامه‌ی Huffington Post در این مورد می‌نویسد که علی‌رغم سن کم‌تر از 18 ضارب، وی توسط پلیس و دستگاه قضایی، همچون افراد بالغ محاکمه و مجازات می‌شود.

امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. خدایش بیامرزد.

Kotaku

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. امیر رضا محمودی می‌گوید

    یا خدا خدا رو شکر که فقط ps2 دارم همش خدای جنگ بازی میکنم همین برام کافیه

  2. ناشناس می‌گوید

    احیانا تبلیغ Ps4 نبوده؟!
    ولی حالا اینا به کنار
    واقعا زندگیه اونا دارن؟!

    1. احمد می‌گوید

      دوست عزیز یه دزدی بوده که به قتل منجر شده و به نظرم اصلا نباید به عنوان خبر تو سایت تکنولوژی باشه
      تو مملکت خودمونم کم از این اتفاقا نمیوفته

      1. سعید زعفرانی می‌گوید

        “به نظرم اصلا نباید به عنوان خبر تو سایت تکنولوژی باشه”
        اساسا خبر مربوط به گیم میشه و سایتای حوزه‌ی گیم هم کار کردند و ما هم پوشش دادیم. مشکلی نمی‌بینم این وسط.

        1. احمد می‌گوید

          امیدوارم ناراحت نشده باشید
          اما خودتونم میگید سایت حوزه گیم … خوب اونا باید تمام اخبار اون حوزه حتی ریزترینشونو پوشش بدند اما شما وسط این همه خبر تکنولوژی اومدین این خبر رو ترجمه و گذاشتید؟؟؟تو همون حوزه هم خبرهای مهمتری اومده که شما اونارو هم کار نکردید …. کمبود خبر که نداریم