TGS 2014: تاریخ عرضه‌ و جزئیات بازی Final Fantasy Type-0 مشخص شد

تاریخ عرضه‌ی بازی Final Fantasy Type-0 مشخص شده و خیلی زودتر از آن‌چه فکر می‌کردیم باشد، است.

1

تاریخ عرضه‌ی رسمی بازی Final Fantasy Type-0 در جریان نمایشگاه گیم توکیو رسما تایید شد. این بازی که نسخه‌ی HD بازسازی شده از روی نسخه‌ی PSP است، قرار است در تاریخ 26 اسفند ماه در امریکای شمالی، 28 این ماه در ژاپن و یک روز بعد یعنی 29 اسفند در اروپا عرضه شود.

Final Fantasy Type-0 که توسط اسکوئر انیکس در E3 امسال رونمایی شد، برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود و پیش از این، با این‌که تاریخ عرضه‌ی مشخصی نداشت، اما گمان می‌کردیم که حداقل در تابستان سال آینده عرضه شود. تصاویری از این بازی مشاهده کنید:

البته این تنها غافل‌گیری سازندگان این بازی برای طرفداران نبود، و عده‌ی خوش‌شانسی که در ژاپن و در نمایشگاه حضور داشتند، توانستند بخش‌هایی از این بازی را در غرفه‌ی اسکوئر بازی کنند. این در حالی است که شرکت ناشر قبل از نمایشگاه نام این بازی را در لیست بازی‌هایی که برای نمایشگاه می‌آورد نگنجانده بود.

ظاهرا در این بازی یک کد برای دانلود دموی فاینال فانتزی 15 نیز وجود دارد و خریداران می‌توانند به آزمایش آن بازی نیز بپردازند. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید.

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Majid6670 می‌گوید

    صداگذاریشون تو حلقم. خیلی مسخرست!