سونی برجستگی لنز دوربین آیفون 6 را به باد تمسخر گرفت!

اگرچه چندین سال اپل به عنوان الگوی شرکت‌های سازنده گوشی تلفن همراه به شمار می‌رفته و در واقع فناوری‌های موجود معمولا برای اولین بار توسط این شرکت مورد استفاده قرار می‌گرفت اما حالا رقابت بسیار سخت‌تر شده و وقتی این شرکت آیفون جدید خود را رونمایی می‌کند چیزهای جدید کمتری پیدا می‌شود و حتی رقبا محصول این شرکت را به راحتی با محصول خود مقایسه می‌کنند.

11

حالا اگر چه پیش از این با انتشار تصاویری به شما خبر دادیم که اپل از برجستگی لنز دوربین آیفون 6 شرمگین است و سعی می‌کند آن را در تصاویر رسمی این گوشی در وب‌سایت رسمی خود پنهان کند اما همین برجستگی بهانه‌ای به دست سونی داده تا دست به تمسخر این شرکت بزند.

این شرکت با انتشار تصویری در فیس‌بوک به این اقدام دست زده است. در این تصویر همانطور که مشاهده می‌کنید تصاویری از لنز دوربین اکسپریا زد 3 دیده می‌شود و بر روی ان نوشته شده است: تنها چیزهایی که از دوربین اکسپریا زد 3 بیرون می‌زند قابلیت‌های آن است!

احتمالا اکنون در حال پاسخگویی در مقام سخنگوی اپل هستید که اکسپریا زد 3 سونی با ضخامت 7.3 میلیمتر در برابر آیفون 6 اپل با ضخامت 6.9 میلیمتر از ضخامت ییشتری برخوردار است. اما خب باید این پاسخ سونی را نیز بشنوید که در عین حال البته اکسپریا زد 3 سونی از لنز دوربین بزرگتری در مقایسه با آیفون 6 برخوردار است (1/2.3″ در برابر 1/3″) و در عین حال از باطری بزرگتر 3100 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است و از استاندارد ضدآّ و گرد و غبار IP68 برخوردار است که تمام اینها بی‌ارتباط به ضخامت بیشتر آن نیست!

در عین حال اکسپریا زد 3 کامپکت برادر کوچکتر اکسپریا زد 3 از هر دو این گوشی‌های ضخیم‌تر است (8.6 میلیمتر) اما همچنان از همان سنسور دوربین، استاندارد ضدآّب و گرد و غبار و همچنین عمر باطری شگفت‌انگیز برخوردار است و شاید سونی بهتر بود از این گوشی به عنوان رقیب اصلی‌تر برای مقایسه با آیفون 6 اپل استفاده می‌کرد!

gsmarena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

11 نظر برای این مطلب
  1. رامین می‌گوید

    اپل داره از اسمش فروش میکنه دوربینش الان چند ساله که رو 8 مونده داره سر مردمو کلاه میذاره

  2. pedram می‌گوید

    باید ایفون داشته باشی که من چی میگم

  3. pedram می‌گوید

    حرف نزن تو ایفون رو با سونی مقایسه میکنی اصلا ایفون سابقه هنگ نداشته کیفیت دوربینش صد برابر بهتره

  4. nima می‌گوید

    امار رسمی میگه در هفته ی اول اپل ده میلیون دستگاه ایفون 6 فروخته
    امریکایی ها و اروپایی ها نمیفهمن فقط تو میفهمی!!!
    اپل تو ایران هم با وجود تمام محدودیت هایی که ایجاد کرده کلی طرفدار داره
    ادما به 2دسته تقسیم میشن یا ایفون دارن یا دوست دارن ایفون داشته باشن ( یا سواد لازم برای استفاده از ایفون رو ندارن یعنی بلد نیستن یا پولشو ندارن)

  5. SOBAHN می‌گوید

    از هر کمپانی توقع داشتم ولی از سونی نه!!!!!!!!!

  6. همایون می‌گوید

    ایول به سونی … من خودم یه سونی Xperia T3 دارم خدائیش اگه این مدل رو اپل زده بود دنیا رو خفه میکرد….. فقط سونی

  7. صادق می‌گوید

    اقا جواد من اصلاسونی رادوس ندارم ولی اینکه ایفون 4میلیون فروخته دلیل برتریش نیست ،چون اونایی که این گوشی خریدند امریکاییها هستند که تحت تاثیر تبلیغات عظیمی که روی محصولات اپل میشه حتی اگه این شرکت آجر هم تولید کنه اینگوشی میخرن ،البته باید بگم که ایفون خیلی بهتر از سونی اما فقط تو آمریکا

  8. مهدی می‌گوید

    علاوه برضخامت، اکسپریا نزدیک به 152 گرمه. درصورتی که آیفون جدید 129 گرمه. همچنین اختلاف ضخامت قابل توجهی هم دارن.

  9. ناشناس می‌گوید

    چرا بهتر بود از نسخه کامپکت Z3 در این تبلیغ استفاده میکرد؟
    یعنی چرا گوشی با ضخامت بیشتر در این تبلیغ بهتر جواب میداد؟

  10. جواد می‌گوید

    اقای سونی برو حرف مفت نزن . وقتی ایفون 6 در عرض 24 ساعت 4 میلیون فروش داشته باشه دیگه تو چی میگی . هاااا

    1. محمد می‌گوید

      آقا وقتی از چیزی خبر نداری چرا —————؟؟

      اتفاقا این خبر که آیفون 6 در روز اول به فروش نرفته جنجالی شده و آبروش رفته

      این دفعه واسه ضایع کردن دیگران حداقل دروغ نباف!

      درضمن اپل فقط اسم داره و هیچی نداره! الان جدیدترین گوشی های دنیا رمشون 2 یا 3 هست و پردازندشون هم یا چهارهسته ای یا 8 هسته ای هست و سرعتشون هم حداقل 2.2 گیگاهرتز هست

      وای اپل با این بزرگی جدیدترین تکنولوژیش 2 هسته ایه و 1.4 گیگاهرتز.

      اپل اون موقعی خوب بود که ٱیفون 4 به وسیله ی استیو جابز رونمایی شد چون اون موقع همه ی گوشی ها تک هسته ای بودن و اپل جلو بود ولی بعد از مرگش هیچ پیشرفتی نکردن و تو همون 4 سال پیش موندن

      وای استیو جابز بیا ببین چیکار کردن با زندگیت