انتشار تصاویر و مشخصات گوشی SM-A500؛ دومین گوشی نازک و احتمالا تمام فلزی سامسونگ!

پس از انتشار اولین شایعات در خصوص گوشی هوشمند جدید سامسونگ که فعلا با نام تجاری آن یعنی SM-A500‌شناخته می‌شود چندان هم برای دیدن اولین تصاویر درز کرده از آن انتظار نکشیده‌ایم.

0

حالا زمان آن فرا رسیده که ظاهرا به لطف اخذ تائیدیه از مرکز تائید تجهیزات الکترونیکی چین، اولین تصاویر این گوشی هوشمند را به همراه برخی مشخصات و ویژگی‌های این گوشی هوشمند به تماشا بنشینیم.

بنابر اطلاعات منتشر شده SM-A500 یا آن طور که چینی‌ها آن را SM-A5000 نامیده‌اند 126 گرم وزن دارد و از ابعاد 139.3 در 69.7 در 6.7 میلیمتر برخوردار است که نشان می‌دهد به اندازه گلکسی آلفا نازک است.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی از قابی فلزی برخوردار است و البته از این تصاویر مشخص نیست که آیا آن طور که پیش از این در شایعات شنیده شده بود، این گوشی یک گوشی تمام فلزی خواهد بود یا خیر.

اطلاعات منتشر شده همچنین حاکی از ان است که این گوشی هوشمند به اندروید 4.4.4 کیت‌کت، صفحه نمایش 5 اینچی آمولد با رزولوشن 720 در 1080 پیکسل مجهز است. دوربین 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی به همراه فلش LED، دوربین 5 مگاپیکسلی در قاب جلویی، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا اندازه 128 گیگابایت از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند است که پردازنده چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی آن هنوز مشخص نیست که اسنپ‌دراگون 400 و یا پردازنده جدیدتر و سریعتر اسنپ‌دراگون 410 خواهد بود.

دریافت این تائیدیه و انتشار این تصاویر نشان می‌دهد که به زودی شاهد رونمایی سامسونگ از این گوشی هوشمند خواهیم بود و مطمئنا نامی که سامسونگ بر این گوشی خواهد گذاشت نیز بر جذابیت این موضوع اضافه کرده است. ما هم مثل شما منتظر می‌مانیم!

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.