فروش 325 میلیون دلاری «سرنوشت» در پنج روز!

در طی این پنج روز، سرنوشت بیش از 100 میلیون ساعت بازی شده است و در بازی‌کنندگان این عنوان در همین مدت کم 137 میلیون کار مختلف انجام داده‌اند.

0

اکتیویژن، ناشر عنوان Destiny اعلام کرد که در 5 روزی که از انتشار این بازی در سراسر جهان گذشته بود، این بازی بیش از 325 میلیون دلار فروش داشته است.

در طی این پنج روز، سرنوشت بیش از 100 میلیون ساعت بازی شده است و در بازی‌کنندگان این عنوان در همین مدت کم 137 میلیون کار مختلف انجام داده‌اند.

آمار اکتیویژن نشان می‌دهد که این بازی، بهترین میزان استقبال و فروش را در میان بازی‌های جدید منتشر شده در تاریخ بازی‌های رایانه‌ای به نام خود ثبت کرد. قبل از این، سرنوشت به عنوان پیش‌خریداری شده‌ترین عنوان جدید شناخته می‌شد.

تنها یک روز بعد از انتشار، اکتیویژن اعلام کرده بود که تعداد بازی‌های ارسال شده به فروشگاه‌ها نزدیک به 500 میلیون دلار ارزش دارد. دقیقا همان میزانی که این شرکت قبلا ادعا کرده بود که بودجه‌ی ساخت و توسعه‌ی بازی بوده است!

خبرگزاری Media Create هم دیروز صبح اعلام کرده بود که این بازی، در ژاپن 140,780 نسخه فروش داشته است. این بازی در این کشور در انحصار برند پلی‌استیشن قرار دارد.

سرنوشت 9 سپتامبر برای پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه شده بود.

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.