Xbook One یک لپ‌تاپ ایکس‌باکس وان به قیمت 1500 دلار!

Ed Zarick آمریکایی یک مهندس خودآموخته است که قبلا هم چند لپ‌تاپ Xbox 360 ساخته و به فروش رسانده بود. وی لپ‌تاپ‌هایی که با استفاده از ایکس‌باکس می‌سازد را Xbook نام می‌نهد.

0

در حقیقت Xbook One یک جعبه‌ی پلاستیکی است که یک کنسول ایکس‌باکس وان را داخل خود نگه می‌دارد، و آن را به یک صفحه نمایش LED بیست و دو اینچی متصل می‌کند. کنسول داخل این جعبه هیچ گونه دستکاری نشده است پس شما هنگام استفاده از آن، هیچ قانونی را زیرپا نمی‌گذارید و از محصول مایکروسافت استفاده می‌کنید. البته، کنسول شما در این‌جا گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش خود را از دست می‌دهد، چرا که Zarick مجبور است آن را تکه تکه کند!

همه‌ی پورت‌های کنسول از پشت این دستگاه قابل دسترسی هستند، و بنابراین شما هنوز می‌توانید در صورت نیاز کینکت را به آن متصل کرده و استفاده کنید.

ببینید قیمت این لپ‌تاپ چگونه است:

  • Xbook One 500GB با کینکت 1495 دلار
  • Xbook One در حالتی که شما خودتان Xbox One را مهیا کنید 1095 دلار
  • وجود داشتن HDMI Out در لپ‌تاپ 50 دلار
  • هزینه‌ی ارسال به 48 ایالت آمریکا 75 دلار

وی در مورد این لپ‌تاپ می‌گوید:

“من ساعت‌های زیادی را صرف ساخت این محصول کردم تا استفاده از آن راحت‌تر شود. هر چه بتوانم سریع‌تر از این‌ لپ‌تاپ‌های بسازم، می‌توانم آن‌ها را ارزان‌تر بفروشم. اما با قیمت‌های کنسول‌های جدید مایکروسافت، نسبت به 360، و قیمت بالاتر قطعاتی که در ساخت لپ‌تاپ استفاده می‌شود، هزینه‌ی آن قطعا بیشتر از Xbook های قبلی من خواهد شد.”

eurogamer.net

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.