رکوردشکنی اپل؛ پیش‌فروش چهار میلیون آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در ۲۴ ساعت اول!

آیفون 6 و آیفون 6 پلاس هفته گذشته بالاخره عرضه شدند و پس از درز تصاویر، انتشار شایعات و درز کردن‌های بسیار، کاربران موفق شدند در روز آغاز عرضه این گوشی، مدل مورد نظر خود را پیش‌خرید کنند!

1

حالا اپل رسما از رکوردشکنی جدید خود در پیش‌فروش هر دو مدل آیفون 6 در 24 ساعت اول خبر داده و اعلام کرده که در 24 ساعت اول عرضه آیفون 6 موفق به پیش‌فروش 4 میلیون دستگاه آیفون 6 خود شده است.

این شرکت اعلام کرده است که استقبال از آیفون جدید بالاتر از انتظارات موجود و حتی شرکت اپل بوده است و هجوم مشتاقان به فروشگاه‌های اپل آنها را به زانو درآورده است و باعث شده تا عرضه آیفون‌ها در بیشتر مدل‌ها سه تا چهار هفته به تعویق بیفتد!

سال گذشته اپل 9میلیون آیفون 5S و آیفون 5C‌ را در هفته آغازین به فروش رساند اما امسال ظاهرا اوضاع بسیار به نفع این غول بازار تلفن همراه بوده است! اپل همچنین از عرضه آیفون 6 خود در 20 بازار جدید از چهارم مهرماه خبر داده که شامل برخی کشورهای همسایه ایران از جمله روسیه، قطر، ترکیه، عربستان و امارات عربی متحده می‌شود که این موضوع مطمئنا باعث رونمایی غیر رسمی و حضور هر چه سریع‌تر این گوشی در بازار ایران خواهد شد!

Apple

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    مهم اینه بیاد ایران پول خونشونو با فروش آیفون از مردم میگیرن
    مطمئنا اولش چهار پنج میلیون خواهد بود