تصویر درز کرده حذف فون از ویندوز فون توسط مایکروسافت را تائید می‌کند

مدتی است که خبرها از حذف واژه “فون” از محصولات مایکروسافت حکایت دارند. در این راستا عکسی از GoPhone GF47W منتشر شده است که بر اقدام اخیر مایکروسافت مهر تایید می‌زند.

1

به نظر می‌رسد ردموندی‌ها از این پس در محصولات خود به جای واژه «ویندوزفون» تنها از واژه «ویندوز» استفاده خواهند کرد. در واقع شروع شایعات پیرامون این موضوع به زمان معرفی گوشی هوشمند «اچ‌تی‌سی وان M8 ویندوزی» برمی‌گردد. همچنین هفته پیش خبری در فارنت منتشر کردیم که مایکروسافت قصد دارد برندهای «ویندوزفون» و «نوکیا» را به کلی از روزگار محو کند!

winonly

سیاست جدید مایکروسافت داشتن سیستم‌عاملی واحد برای تمامی محصولاتش است و برای به ثمر رسیدن این هدف، تمامی تلاش خود را خواهد کرد. آیا ردمودنی‌ها می‌توانند به هدف والای خود دست یابند؟

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امیر عباس می‌گوید

    این برند مایکروسافت اگه بیاد رو گوشی واقعا خیلی عالیه میشه از همه لحاظ حرف نداره ، من خودم به شخصه اولین نفری هستم که آپگرید میکنم به اولین گوشی با برند مایکروسافت .