صفحه قفل سنس 6 اچ‌تی‌سی حالا در گوگل‌پلی قابل دریافت است

همانطور که احتمالا باخبر هستید شرکت اچ تی سی اخیرا برخی اپلیکیشن‌های خود را که به صورت پیش‌فرض تاکنون تنها بر روی گوشی‌های خود نصب می‌کرد را در گوگل پلی عرضه کرده است و حالا صفحه قفل اختصاصی رابط کاربری سنس 6 این شرکت را نیز باید جزو این اپلیکیشن‌های عرضه شده دانست.

0

اچ تی سی در واقع این قفل صفحه را همانطور که گفتیم در ادامه راه عرضه اپلیکیشن‌هایی مانند SenseTV، Sense launcher و HTC Service Pack در گوگل‌پلی عرضه کرده است.

متاسفانه و البته این بدان معنا نیست که هر گوشی اندرویدی قابلیت نصب قفل صفحه نمایش سنس 6 اچ‌تی‌سی را داشته باشد و تنها سایر گوشی‌های این شرکت هستند که می‌توانند از این اپلیکیشن بهره‌مند شوند.

شاید به دنبال فایده عرضه این اپلیکیشن در گوگل‌پلی باشید که اولین جواب ما مطمئنا این است که عرضه مستقل این اپلیکیشن در گوگل‌پلی باعث خواهد شد تا این اپلیکیشن به صورت مستقل آپدیت‌های لازم به خود را دریافت کند و این مطمئنا به نفع اچ‌تی سی است که در قبال یک باگ احتمالی در یک اپلیکیشن ناچار به عرضه یک آپدیت در حجم بزرگتر نشود و به سادگی آن را با آپدیت اپلیکیشن از گوگل‌پلی حل و فصل کند و در عین حال کاربران گوشی‌ها را در انتظارهای طولانی مدت برای عرضه این آپدیت‌های عمده نگذارد.

Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.