با ZenFone 6 ایسوس بیشتر آشنا شویم!

ایسوس به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نوت‌بوک در دنیا مدتی است سری جدید محصولات خانواده موبایل خود را با نام ZenFone معرفی نموده است. در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با این عضو خانواده شرقی ایسوس آشنا کنیم!

0

کلمه Zen برگرفته از فرهنگ شرقی و به معنی تکامل می باشد. از سالهای گذشته ابسوس همواره از یک طراحی خاص در محصولات خود بهره می برد که از آن به عنوان Zen نام برده می شود. تاکنون محصولات مختلفی مانند نوت بوک ،درایو نوری و موبایل بر پایه این طراحی زیبا تولید شده است. اما یکی از محصولات جدید این شرکت ZenFone 6 را معرفی نموده است.

ZenFone 6 تجربه یک تلفن هوشمند را با عملکردی قدرتمند و طراحی چشمگیر ترکیب کرده تا تمام جنبه‌های زندگی شما را بهبود بخشد. تلفن هوشمند ZenFone 6 به یک پردازنده دو هسته ای Core Z2580 مجهز است تا بهترین عملکرد را در کنار کارایی بیشتر باتری در اختیار کاربر قرار دهد. اپلیکیشن های نصب شده روی این تلفن هوشمند بی درنگ باز شده، بازیها به سرعت و راحتی روی آن اجرا می شوند و شما میتوانید بدون نگرانی از هدر رفتن باتری دستگاه، صفحات وب را به راحتی باز کنید.

ZenFone-6-Asus

این تلفن هوشمند از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا زندگی شخصی و شغلی خود را از یکدیگر تفکیک کنید. طراحی آنتن پیشرفته ZenFone عملکرد بی‌نظیری دارد و حتی در محیط‌هایی با پایین‌ترین سطح سیگنال مانند تونل یا مترو، اتصال به شبکه تلفن همراه قطع نخواهد شد. به این ترتیب مصرف باطری دستگاه نیز کاهش می‌یابد و همین موضوع زمان فعالیت دستگاه را افزایش می‌دهد.

تلفن هوشمند ZenFone 6 به یک نمایشگر با کیفیت HD IPS با رزولشن 1280×800 مجهز شده که از کیفیت نمایش خوبی حتی در فضاهای باز برخوردار است. فناوری اختصاصی ویژه‌ای نظیر ASUS Truvivid و Corning Native Damage Resistance در نمایشگر این تلفن همراه کیفیت تصویر و دوام آن را افزایش می‌دهد. این تلفن هوشمند از یک پردازنده گرافیکی PowerVR SG 544 MP2 برخوردار است تا عملکرد بالایی را در اجرای نرم‌افزارهای مختلف، بازی‌های پیشرفته و پخش فایل‌های صوتی و تصویری از خود نشان می‌دهد.

در کنار این فناوری‌ها و قابلیت‌ها، این تلفن هوشمند از سنسورهای لمسی قدرتمندی نیز برخوردار است و کاربر می‌تواند با دستکش نیز از دستگاه خود استفاده کند که این قابلیت را مدیون فناوری های اختصاصی ایسوس خواهد بود.

در زمینه صوتی ZenFone 6 از امکانات ویژه‌ای برخوردار است و از فناوری اختصاصی ASUS Sonic Master پشتیبانی می‌کند که ترکیبی حرفه‌ای از فناوری‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است تا بهترین کیفیت صوتی را ارائه دهد.

این تلفن هوشمند 6 اینچی از سیستم عامل اندروید 4.3 پشتیبانی می کند که قابل ارتقا به نسخه 4.4 کیت‌کت بوده و از رابط گرافیکی اختصاصی ZenUI ایسوس نیز برخوردار است. ZenFone6 در رنگ‌های طلایی، قرمز، سفید و سیاه ارائه می‌شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.