تماشا کنید: تبلیغ جذاب ویدئویی بازی فیفا 15

EA هرساله تبلیغات تلویزیونی جذاب و تماشایی برای فیفا منتشر می‌کند که معمولا در این ویدئوها با بازیکنان معروف هم ملاقات می‌کنیم و از این رو برای علاقه‌مندان به فوتبال جذابیت ویژه‌ای دارد. امسال، اما قضیه اندکی متفاوت است!

2

قصدم این بود که ویدئو را یکبار ببینم و در مورد آن توضیحاتی هم در این خبر ارائه بدهم، ولی این تبلیغ تلویزیونی فیفا 15 را فقط باید خودتان ببینید! طبق سنت هر سال، الکترونیک آرتز سری تبلیغات تلویزیونی فیفا را هم شروع کرده است و در این تبلیغ، شما بازی‌کنانی را می‌بینید که کاملا در بازی حل شده‌اند و اتفاقات داخل بازی روی آن‌ها تاثیر می‌گذارد!

ضمنا لیونل مسی، یار همیشگی ویدئوهای فیفا این بار به تنهایی ستاره‌ی میدان است و در لحظات پایانی شاهد یک مونتاژ نفس‌گیر از لحظه‌ی قیچی برگردان زدن این بازیکن در اتاق و در حالی که کنترلر ایکس‌باکس وان در دست دارد هستیم، که واقعا خیلی خوب از کار درآمده است!

خودتان تماشا کنید:

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Ashkan می‌گوید

    از این بهتر هم می شد؟

  2. مهرداد می‌گوید

    بهترین تبلیغ یه بازی بود که به عمرم دیدم. ممنون فارنت از لذتی که امشب بردیم.