دانلود کنید: والپیپرهای جدید iOS 8 اپل

شرکت اپل چند روز پیش محصولات جدید خود شامل آیفون 6 و 6 پلاس و Apple Watch را رسماً معرفی کرد. در Flint Center وقتی تیم کوک داشت آیفون جدید را معرفی می‌کرد، تصویر پشت او در واقع یکی از والپیپرهای جدید سیستم عامل بعدی اپل، iOS 8 بود. بله، منظورمان همان گل بنفش رنگ است.

4

همانطور که می‌دانید iOS 8 قرار است 26 شهریور رسماً ارایه شود. معمولاً همراه با دستگاه‌های جدید و یا سیستم‌عامل‌های جدید، والپیپرهای جدیدی هم عرضه می‌شوند. در مورد iOS 8 هم وضع به همین منوال است و در نسخه‌ی Golden Master این سیستم‌عامل که منتشر شده، چندین والپیپر جدید به چشم می‌خورد.

خوشبختانه طراح این والپیپرها، Jason Zigrino، آن‌ها را پیش از عرضه رسمی، ارایه کرده است. والپیپرهایی که هم اکنون از فارنت می‌توانید دانلود کنید، مستقیماً از نسخه Golden Master استخراج شده‌اند.

اگر از این والپیپرها خوشتان آمده، می‌توانید همه‌ی آن‌ها را به صورت یک‌جا و در وضوح بسیار بالا از اینجا و یا اینجا دریافت کنید.

@jasonzigrino

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. بهاره می‌گوید

    گل کوکبه

  2. سعيد می‌گوید

    سلام اسم این گل بنفش چیه کسی میدونه ؟
    با تشکر

  3. نیما می‌گوید

    چقدر زیباس،مرسی

  4. سجاد می‌گوید

    زیاد زیبا نبودن.والپپرهای نوت4از این بهترن