اولین اپلیکیشن‌های اندرویدی سرانجام به Chrome OS آمدند

همان‌طور که گوگل قول داده بود حالا اولین اپلیکیشن‌های اندرویدی برای اجرا در سیستم‌عامل کروم آماده هستند. در اولین مرحله 4 اپلیکیشن محبوب اندرویدی به کروم استور اضافه شده‌اند ولی انتظار داریم در آینده نزدیک اپلیکیشن‌های جدید نیز به کروم بیایند.

2

گوگل در جریان کنفرانس Google I/O خبر از آمدن اپلیکیشن‌های اندرویدی به سیستم‌عامل کروم داد و حالا رسماً اپلیکیشن‌های اشتراک ویدئوی Vine، یادداشت‌برداری Evernote، اپلیکیشن یادگیری زبان Duolingo و همچنین اپلیکیشن کودکان Sight Words به بخش اپلیکیشن‌های کروم وب‌‌استور اضافه شده‌اند.Android-Apps-on-chrome-os

گوگل اعلام کرده که علاقمند است توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی اپ‌های خودشان را با کمترین زحمت برای کروم نیز عرضه کنند و احتمالاً در آینده نزدیک اپ‌های بیشتری را نیز شاهد خواهیم بود. البته اپلیکیشن‌های کنونی مانند Evernote و Vine خودشان وب‌سایت‌های کارایی دارند و شاید نیازی به اپ‌های کروم نبود اما اگر روزبه‌روز به تعداد این اپ‌ها اضافه شود شاید کروم‌بوک‌های بسیار ارزان بتوانند حداقل برای برخی کاربران جای لپ‌تاپ‌های ویندوزی را بگیرند.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. saman می‌گوید

    از سایت رسمی گوگل
    http://getchrome.eu/download.php

  2. Bardia می‌گوید

    از کجا میتونم سیستم عامل کروم رو دانلود و نصب کنم ؟
    در کنار ویندوز 8.1 ، و نه به صورت سیستم مجازی
    لطفا راهنمایی کنید
    توضیحات بقیه سایت ها ناقص و قدیمی هستند .