گزارش: مایکروسافت به زودی برندهای نوکیا و ویندوزفون را خواهد کشت!

مدت‌هاست که مایکروسافت مالک رسمی نوکیا محسوب می‌شود اما کماکان به عرضه گوشی‌های با نام و برند نوکیا ادامه داده است. گزارش جدید خبر از این دارد که مایکروسافت به زودی برند نوکیا را کنار گذاشته و به همان لومیا قناعت خواهد کرد.

2

به گزارش GeekOnGadgets گوشی‌های لومیا 730 و لومیا 830 که به تازگی در نمایشگاه IFA 2014 معرفی شدند آخرین گوشی‌های با برند نوکیا خواهند بود و پس از آن مایکروسافت تنها از نام لومیا استفاده خواهد کرد.

Windows-Phone-Brand

علاوه بر این گفته می‌شود برند ویندوزفون سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت نیز به طور کلی خط خورده و مایکروسافت از سیستم‌عامل خود تنها با نام ویندوز نام خواهد برد و خبری از واژه Phone نخواهد بود. همان‌طور که می‌دانید گوشی HTC One (M8) for Windows هم گواهی بر این ادعاست. هر چه باشد مایکروسافت قصد دارد در آینده تمامی سیستم‌عامل‌های خود را با یکدیگر تلفیق کند.

Engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. صادق می‌گوید

    نوکیا یه زمانی برا خودش غولی بود ولی الان کاملا نابود شده بدرود نوکیا

  2. Amir می‌گوید

    اون موقع که N95
    اومد کی این فکر رو میکرد نوکیا به این بیچارگی برسه
    علت اصلی هم نابود شدن سیمبین و ظهور آندروید بود