قیمت و تاریخ دقیق عرضه گلکسی نوت 4 سامسونگ مشخص شد

روز گذشته سامسونگ سرانجام فبلت جدید و قدرتمند خود را که ماه‌ها منتظرش بودیم معرفی کرد اما قیمت و زمان دقیق عرضه آن را مشخص نکرد. حالا به ادعای نشریه Galaxy Club آلمان این فبلت قرار است دهم اکتبر یعنی هجدهم مهرماه عرضه شود.

5

تاریخ عرضه این فبلت 18 مهرماه و در کشورهای اروپایی اعلام شده است و قیمت آن نیز 799 یورو در اروپا و 799 دلار در آمریکا خواهد بود. شاید این قیمت در نگاه اول بسیار بالا به نظر برسد اما خوب است بدانید گلکسی نوت 3 نیز در ابتدا با همین قیمت عرضه شد و همچنین نسخه پایه گلکسی نوت 4 به جای 16 گیگابایت با حافظه 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

Galaxy-Note-4-white

سامسونگ بالاخره در گوشی پرچمدارش از قاب فلزی و کیفیت ساخت بالاتری استفاده کرده است و صفحه‌نمایش QHD، پردازنده اگزینوس 5433 و دوربین 16 مگاپیکسلی OIS نهایت چیزی است که یک کاربر اندرویدی می‌تواند آرزویش را کند. پس اگر شما هم از مشتاقان خرید این فبلت هستید علی‌الحساب 2 میلیون و 500 هزار تومان کنار بگذارید.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. mehrad می‌گوید

    مادون قرمز هم که داره خوبه من خوشم میاد

  2. mehrad می‌گوید

    عالی بوووووووووود

  3. مهدی غزل می‌گوید

    اگه ضداب وخش نباشه منم صبر میکنم تا نات5 بیاد

  4. حسام می‌گوید

    اگر ضد اب باشه وسنسور اثرانگشت داشته باشه 2 میلیون 500 می ارزه که اگه اشتباه نکنم بعد دوماه عرضه در ایران می شه راحت این گوشی رو باقیمت 1میلیون 900 تا 2 خرید حالا سنسور اثر انگشت زیاد برای شخص خودم اهمیت نداره ولی ضد آب بودن خیلی مهم که متاسفانه در حواشی خبرها خبری مبنی بر ضد آب بودنش رو ندیدم اگه ضد آب نباشه از خرید این گوشی امتناع و نوت 3 رو استفاده می کنم تا نوت5 بیاد

  5. MK96 می‌گوید

    خدا میدونه ایران برسه چه قیمتی بفروشن…خدا بخیر کنه