اپل مشکل امنیتی iCloud در انتشار تصاویر شخصی بازیگر هالیوود را تکذیب کرد

شرکت اپل، تلاش‌های خود را پس از انتشار اخبار سرقت تصاویر شخصی بازیگر هالیوودی آغاز کرده و در تازه‌ترین نتیجه‌گیری‌ها اعلام نموده هیچ ارتباطی میان مشکلات امنیتی سرویس ابری این شرکت با سرقت عکس‌ها وجود ندارد.

0

این شرکت همچنین اذعان داشته قابلیت Find My iPhone نیز در سرقت عکس‌ها سهمی نداشته است. پیش از این فرضیه‌هایی مطرح شده بود که احتمال می داد هکر یا گروهی از هکرها با سوءاستفاده از حفره امنیتی موجود در این سرویس و دسترسی به گذرواژه‌ها، عکس‌هایی را سرقت کرده باشند.

با توجه به استفاده وسیع بازیگران از آیفون ساخت اپل و همچنین تهیه نسخه پشتیبان از عکس‌های گرفته شده در سرویس ابری iCloud احتمال نفوذ به این سرویس‌ها قوت گرفته است.

اپل اعلام کرده با همکاری مقامات امنیتی، بیش از 40 ساعت تلاش و تحقیق را در جهت بررسی احتمال سرقت عکس‌ها از سرویس ابری و یا وجود حفره در دیگر سرویس‌های خود انجام داده است. این درحالی است که این شرکت تا هفته آینده سرویس پرداخت موبایلی جدیدی را که مشخصات کارت‌های عابربانک را نیز در خود ذخیره می‌کند، معرفی خواهد کرد.

Arstechnica

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.