اپل رایج‌ترین دلایل حذف برنامه‌های iOS از اپ استور را اعلام کرد

وجود باگ و مشکلات نرم‌افزاری دلیل عمده دیگری است که در صورت وجود آن در برنامه شما، با مشکل مواجه خواهید شد. مشکل دیگر، وجود رابط کاربری گیج‌کننده و یا ضعیف است.

0

most-common-reasons-for-app-store-rejections-01

اگر شماهم از جمله توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری برای آیفون یا آی‌پد هستید، مطمئنا باید از قوانین و مقررات خاص اپل در جهت انتشار برنامه خود تبعیت کنید. قوانینی که جنبه‌های متفاوتی دارند و به تازگی توسط اپل لیستی از آن‌ها منتشر شده تا با رعایت آن‌ها برنامه شما از فروشگاه نرم‌افزار اپل اخراج! نشود.

نمودار مقایسه‌ای اپل حاکی از آن است که عدم درج اطلاعات کافی از برنامه معرفی شده، بیشترین سهم را در خارج کردن برنامه شما از فروشگاه برنامه‌های این شرکت دارد. ایجاد پیش‌نمایش و یا توضیح در خصوص تنظیمات خاص برنامه یا سازگاری آن با دستگاه‌های مختلف در این دسته قرار می گیرد.

در واقع باید اطلاعات کافی از آنچه برنامه شما ارائه می‌دهد موجود باشد وگرنه این شرکت زمان کافی برای بررسی برنامه شما را ندارد. وجود باگ و مشکلات نرم‌افزاری دلیل عمده دیگری است که در صورت وجود آن در برنامه شما، با مشکل مواجه خواهید شد. مشکل دیگر، وجود رابط کاربری گیج‌کننده و یا ضعیف است.

most-common-reasons-for-app-store-rejections

این اطلاعات درحالی انتشار یافته‌اند که نسخه هشتم سیستم‌عامل iOS به عرضه نهایی خود نزدیک‌ می‌شود. این نسخه از سیستم‌عامل پرطرفدار اپل بهبودهایی را برای کاربران به همراه خواهد داشت که یکی از اصلی‌ترین آن‌ها پشتیبانی از نرم افزارهای جانبی می‌باشد.

به طور معمول، شرکت اپل ایمیل‌هایی را به توسعه‌دهندگان ثبت شده ارسال می‌کند تا پیش از انتشار نسخه‌های جدید سیستم‌عامل خود، زمان کافی را برای اعمال تغییرات داشته باشند.

 

Arstechnica

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.