اپ‌نت: خبر 24؛ دسترسی به خلاصه برترین خبرهای روز

اگر حوصله گشت‌وگذار میان سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خبرخوان مختلف برای دسترسی به خبرهای روز را ندارید و دوست دارید در یک نگاه مهم‌ترین اخبار جلوی چشمانتان باشد خبر 24 برای شما ساخته شده است.

2

اپلیکیشن خبر 24 یک اپ ایرانی برای اندروید نسخه 3 و بالاتر است که برای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند طراحی شده است و تیم توسعه‌دهندگان آن را پوریا عطارزاده و ساناز لاغری از تیم ویکام تشکیل می‌دهند.

Khabar24

محتوای این اپلیکیشن در واقع روزانه دو بار در ساعات 8 و 20 آپدیت شده و ده خبر برتر روز را برای شما در زمینه‌های ورزشی، سیاسی، فرهنگی و هنری، فناوری به نمایش می‌گذارد. مزیت این روش این است که در یک نگاه و با بالاترین سرعت می‌توانید جدیدترین اخبار روز را مشاهده کنید و عیب آن هم این است که بیشتر خبرهای این اپ سیاسی یا ورزشی بوده و نمی‌توانید به طور مثال از خبر24 انتظار قرار دادن خبرهای فناوری جدید روز را داشته باشید.

khabar-24-1

رابط کاربری خبر 24 به خوبی طراحی شده و طراح از این نکته آگاه بوده که شلوغی مطئناً باعث جذب کاربر نخواهد شد. موضوع سرخط اخبار با رنگ‌های مختلفی نمایش داده شده است که البته به ترتیب تیترهاست و ربطی به نوع موضوع ندارد. وقتی خبری را خواندید دایره شماره خبر توپر شده تا آن را از خبرهای جدید متمایز کند. با وجود این‌که رابط کاربری این اپ برای گوشی‌ها و تبلت‌های 7 اینچی مناسب است اما ظاهراً طراح تبلت‌های ده اینچی اندرویدی را فراموش کرده است چرا که نه تنها تصاویر و المان‌های رابط کاربری برای وضوح بالا مانند WXGA مناسب نیستند بلکه مجبور هستید از این اپ به صورت عمودی استفاده کنید که مسلماً برای تبلت‌های ده اینچی با نسبت تصویر 16:9 مناسب نیست. جالب اینجاست که لیست خبرها به صورت عمودی و متن آن‌ها افقی نمایش داده می‌شود و اگر چرخش صفحه را روی حالت عمودی قفل نکنید مجبورید مرتباً تبلت خود را بچرخانید!

Khabar-24-2

به هر حال از نکات مثبت این اپ هم می‌توان به بارگذاری خودکار اطلاعات تکمیلی از ویکی‌پدیا، اشتراک‌گذاری آسان، مطالعه آفلاین پس از همگام‌سازی و تغییر اندازه قلم اشاره کرد. امیدواریم در نسخه‌های آینده این اپ مشکل تبلت‌های ده اینچی نیز رفع شده و همچنین امکان بارگذاری خبرهای بیشتر از دسته‌های مورد نظر کاربر نیز علاوه بر ده خبر منتخب فراهم شود.

در پایان از تیم ویکام برای عرضه رایگان این اپ تشکر می‌کنیم و شما را دعوت می‌کنیم اگر به خواندن اخبار روز علاقمندید خبر 24 را امتحان کنید.

مزایا: خلاصه اخبار در یک نگاه – رابط کاربری سریع و ساده

معایب: مشکلات طراحی برای تبلت‌های ده اینچی – خبرهای محدود


دانلود

برای دانلود این اپ می‌توانید به وب‌سایت آن برای دانلود مستقیم مراجعه کرده و یا آن را از بازار دانلود کنید.

download-section-1

Google-Play-NAWindows-Phone-NA Sibche-NAWindows-Phone-Blank

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. neli می‌گوید

    واقعا عالی بود مرسی

  2. Alireza Moradi می‌گوید

    بدنبود