دموی سایلنت هیل با نام P.T. یک میلیون بار دانلود شده است

سونی روز گذشته اعلام کرد که P.T. دموی قابل بازی که نقش تیزر را برای بازی جدید هیدئو کوجیما یعنی “Silent Hills” ایفا می‌کرد، تا کنون بیش از یک میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است.

2

هیدئو کوجیما در پیش نمایش سونی برای نمایشگاه گیم توکیو اعلام کرد که معماهای این دمو بیشتر برای این ساخته شده بودند که به گونه‌ای، بازی‌کننده را مجبور به استفاده از دکمه‌ی به اشتراک‌گذاری پلی‌استیشن 4 بکند. بر همین اساس، ویدئوهای زیادی از عکس‌العمل بازی‌کنندگان در مواجهه با لحظات ترسناک این دمو به دست آمده و سونی تا کنون تعدادی از آن‌ها را با همکاری کوجیما منتشر کرده است.

کوجیما قبلا گفته بود که انتظار داشته معمای نهایی این دمو بعد از یک هفته حل شود، اما کاربران توانستند در عرض چند دقیقه این دمو را بازی کرده، راز آن را کشف و برملا سازند.

Silent Hills‌ ماه گذشته در گیمزکام معرفی شد و توسط هیدئو کوجیما و کارگردان هالیوودی “گیلرمو دل تورو” ساخته می‌شود.

VG247

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Majid6670 می‌گوید

    بازیش واسه PC هم میاد؟

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

      هنوز چیزی اعلام نشده، اما این طور که مشخصه بازی فقط برای پلی‌استیشن 4 عرضه میشه که در این صورت جواب سوال شما “خیر” خواهد بود.