تنظیمات شخصی‌سازی جدیدی برای پی اس ویتا سونی در راه است

سونی روز گذشته از به روزرسانی سیستم‌عامل کنسول دستی خود یعنی ویتا رونمایی کرد. آپدیت 3.30 که نمایش کوتاهی داشت، علاوه بر تغییرات کلی و جزئی که در دستگاه ایجاد می‌کند و از آن‌ها با خبر نیستیم، یک قابلیت کلیدی دارد: قابلیت استفاده از مضامین شخصی‌سازی شده.

0

کسانی که پلی‌استیشن 3 دارند با این‌ قابلیت آشنا هستند. مضامین به شما این امکان را می‌دهند که فضای XMB کنسول خود را با تصویر پس زمینه و آیکون‌های دلخواه تغییر بدهید. این قابلیت در پلی‌استیشن ویتا نیز به همین صورت خواهد بود. شما می‌توانید از تصاویر پس زمینه‌ی دلخواه و آیکون‌های مورد علاقه‌ی خود استفاده کنید.

این به روزرسانی که تاریخ مشخص عرضه ندارد، و فعلا فقط برای عرضه در ژاپن از آن صحبت می‌شود، در خود شامل چند مضمون از بازی‌های معروف پلی‌استیشن ویتا از جمله Freedom Wars, Danganronpa: Another Episode, Phantasy Star Nova, and Oreshika: Tainted Bloodlines خواهد بود و علاقه‌مندان می توانند تم‌های دیگر را از PSN دانلود کنند.

به زودی اطلاعات بیشتری از این به‌روزرسانی منتشر خواهیم کرد.

IGN

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.