Gionee Elife 5.1 باریکترین گوشی هوشمند جهان معرفی شد

شرکت چینی Gionee از جدیدترین گوشی هوشمند اندرویدی خود با نام Gionee Elife S5 رونمایی کرد. این رونمایی در حالی صورت می‌گیرد که زما ن زیادی از معرفی پرچمدار قبلی این شرکت Gionee Elife S5.5 نمی‌گذرد که با ضخامت بدنه 5.5 میلیمتری خود توجه‌ها را به خود جلب کرده بود و حالا پرچمدار جدید این شرکت با ضخامت بدنه 5.15 میلیمتر رکورد قبلی را جابجا کرده و توانسته عنوان نازک‌اندام‌ترین گوشی هوشمند جهان را به خود اختصاص دهد.

2

البته کناره‌های این تلفن از نهایت باریکی برخوردارند اما ظاهرا این شرکت در بالا و پائین قاب به دلیل قرارگیری درگاه شارژ یو.اس.بی و درگاه خروجی هدفون نتوانسته ضخامت کمتر از این را به کار بگیرد تا نهایتا گوشی با ابعاد 139.8 در 67.4 در 5.15 میلیمتر را شاهد باشیم.

از ضخامت و نازک‌اندامی این گوشی که بگذریم در این گوشی شاهد طراحی زیبا، جمع‌وجور و بهینه شده‌ای نسبت به پرچمدار قبلی این شرکت هستیم. افسوس که این گوشی را با توجه به سخت‌افزار به کار گرفته شده در آن تنها می‌توان یک گوشی میان‌رده دانست که شاید دلیل ان این باشد که این شرکت به فکر این بوده تا فشار زیادی به باتری 2100 میلی‌امپر ساعتی گوشی که با این طراحی به صورت فشرده‌ای در قاب گوشی تعبیه شده نیاید!

این گوشی از پردازنده چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی اسنپ‌دراگون 400، یک گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بدون برخورداری از درگاه کارت حافظه برخوردار است. درElife S5.1 شاهد کاهش اندازه گوشی از 5 اینچ پرچمدار قبلی به 4.8 اینچ (با کاهش اندازه قطر) هستیم که کاهش رزولوشن از 1080p به 720p و تراکم پیکسلی به 306ppi را در پی داشته است.

این گوشی هوشمند از سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی و دوربین قابل توجه 5 مگاپیکسلی در قاب جلویی برخوردار است. Elife S5.1 همچنین از اندروید 4.3 و رابط کاربری اختصاصی این شرکت با نام Amigo 2.0 برخوردار است. فروش نازکترین گوشی هوشمند حال حاضر دنیا قرار است از ماه جاری میلادی در چین آغاز شود اما هنوز قیمت آن مشخص نشده است.

Source: phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. حمید احمدیان مقدم می‌گوید

    دلتو چرکین نکن نسبت به چین! به قول یکی از دوستامون چین یه جنسو از ۵ سنت میزنه تا ۲۰ دلار حالا تو هرکدوم خواستی رو بخر!

  2. Amir می‌گوید

    وجود ایکن مسطح!
    وای خدا غولی به اسم سیمبین اون جور نابود شد
    موندم آندروید از رده خارج بشه
    این شرکتای چینی از چه سیستم عاملی استفاده میکنند!
    تا دیروز هر کی قهر میکرد خواننده میشد
    الان باید بگیم هر شرکتی قهر میکنه یه وسیله ای از پیچ گوشتی تا تی وی با اندروید میده بیرون