و باز هم تصاویر جدید از موتو ایکس پلاس وان درز کرد

امروز دو تصویر از قاب پشتی و هم‌چنین صفحه‌نمایش و قسمت جلوی موتورولا Moto X+1 منتشر شد که برخی جزئیات طراحی را که شایعه شده بود، تأیید می‌کند.

0

در جلو و در قسمت زیرین صفحه‌نمایش یک بلندگو را می‌بینیم؛ درست مانند Moto E، ولی نمی‌توان به‌خوبی حدس زد که آیا بلندگوی بالا فقط برای مکالمات یا به‌اصطلاح Earpiece است یا این‌که شاهد دو بلندگو در جلوی دستگاه خواهیم بود. هم‌چنین در چهار گوشه‌ی صفحه، 4 سنسور مختلف مشاهده می‌شود که مانند نحوه‌ی قرارگیری سنسورهای فایرفون آمازون است، ولی کارایی آن‌ها مشخص نیست.

در پشت دستگاه، دوربین دیده می‌شود و در زیر دوربین یک لوگوی نسبتاً بزرگ موتورولا که به‌نظر می‌رسد این لوگو همان کلید پاور دستگاه باشد. هم‌چنین در حلقه‌ی دور دوربین هم فلش تعبیه شده است.

motorola moto x+1

جنس بدنه‌ی پشت این گوشی هوشمند که در تصویر می‌بینید، چوب است و نوار دور گوشی هم آلومینیمی است. طبق اطلاعاتی که منبع منتشر کرده است، قاب پشتی قابلیت تعویض شدن دارد و می‌توان به‌جای آن از موادی مانند پلاستیک، چرم و حتی فیبر کربن استفاده کرد که به‌نظر می‌رسد مورد آخر فقط مخصوص اپراتور Verizon است.

در آخر این نکته را هم بگوییم که کنفرانس موتورولا 3 روز دیگر، یعنی سیزدهم شهریورماه برگزار می‌شود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.