کپکام از Resident Evil Revelations 2 رونمایی کرد

کپکام در جریان پیش نمایش سونی برای نمایشگاه گیم توکیو 2014 از بازی Resident Evil Revelations 2 رونمایی کرد.

4

این بازی که قرار است در اوایل سال 2015 میلادی در ژاپن عرضه شود، در اسم خود ادامه‌ای برای بازی کپکام برای 3DS است که بعدا برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها پورت شد. هنوز مشخص نیست که این بازی چه رابطه‌ای با قسمت اول خود دارد.

اما مشخص شده است که هیچ‌یک از دو کارکتر اصلی بازی قبلی یعنی “کریس ردفیلد” و “جیل ولنتاین” در بازی حضور نخواهند داشت. در عوض این بازی قرار است شخصیت‌های کاملا جدیدی را به ما معرفی کند و در یک دنیای جدید واقع شود.

تنها یک تریلر خیلی کوتاه از این بازی به نمایش در آمد که شامل صحنه‌های از گیم‌پلی بازی نمی‌شد. در این ویدئو یک دختر جوان در میان جمعیتی سرگردان بود. همچنین افراد سالم با مچ‌بندهای سبزرنگ از افراد بیمار متمایز شده‌اند و تمام زامبی‌ها مچ‌بندهای قرمز رنگ دارند.

Resident Evil Revelations 2 در جریان نمایشگاه گیم توکیو امسال که چند هفته‌ی دیگر برگزار می‌شود قابل بازی خواهد بود. قطعا تریلرهای نمایش دهنده‌ی گیم‌پلی بازی در آن زمان به نمایش در خواهند آمد.

ResidentEvilRevelationsLogo

خبر امروز در حالی منتشر شده است که چند وقت پیش شایعه‌ی انتشار آن به گوش می‌رسید.

هنوز مشخص نیست که Resident Evil Revelations 2 برای چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود، اما می‌شود روی انتشار این بازی برای پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان حساب کرد. کاربران رایانه‌های شخصی هم احتمالا مدتی بعد می‌توانند این بازی را امتحان کنند.

Revelations 2 تنها رزیدنت اویل در دست ساخت کپکام نیست. این شرکت در حال حاضر به بازسازی رزیدنت اویل 1 مشغول است.

eurogamer.net

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. UNKNOW_8 می‌گوید

    ببخشید کسی جواب گو نیست؟

  2. UNKNOW_8 می‌گوید

    شرمنده :nativePC/effect/rtt/0006/rt0006.rtx2

  3. UNKNOW_8 می‌گوید

    سلام میدونم که خونده نمیشه ولی میگم سبک شم من به یه جاهایی از بازی که میرسم ارور میده یه فایلی که نداره بازی من 2 بار این بازی رو گرفتم هر دوبار همینه اپدیتتون روهم که انگار دیر اومدم دیگه نیست ارورمال این فایل:Resident Evil Revelations/nativePC/effect/effect/effect/rt0006.rtx2

  4. Amir می‌گوید

    در اخباری گفته شده بود شخصیت
    (Alice (Milla Jovovich
    در رزیدنت اویل بعد آورده میشه
    احتمال بیشتری برای رزیدنت ایول ۷ هست
    ولی ممکنه در رزیدنت ایول رولیشن ۲ این اتفاق بیفته