رندرهای جدید از SmartWatch 3 و SmartBand Talk سونی منتشر شد

سونی قصد دارد در نمایشگاه IFA 2014 علاوه بر دو گوشی و یک تبلت از ساعت و دستبند هوشمند جدید خود نیز پرده‌برداری کند. به تازگی یک تصویر رندر شده نه‌چندان واضح از این دو گجت منتشر شده است.

0

همان‌طور که چند روز پیش تصویری از Xperia Z3 Tablet Compact و SmartWatch جدید سونی منتشر شده بود حالا نوبت به تصویر دیگری از این ساعت هوشمند به اضافه یک دستبند هوشمند احتمالاً برای برقراری تماس درز کرده است.

با وجود این‌که سونی پیش از این اعلام کرده بود به سیستم‌عامل Android Wear نخواهد پیوست و کماکان از نرم‌افزار SmartWatch خود برای ساعت‌های هوشمندش بهره خواهد برد طبق این شایعه نسل سوم SmartWatch سونی با Android Wear عرضه خواهد شد. این ساعت هوشمند قرار است با صفحه‌نمایشی 1.68 اینچی با وضوح 320 در 320 پیکسل و با استاندارد ضدآب و گردوغبار IP58 عرضه شود.

دستبند SmartBand Talk نیز که جایگزین مدل SWR10 خواهد بود قرار است با صفحه‌نمایش خمیده e-ink و بلوتوث کم مصرف عرضه شود.

به هر حال تا معرفی رسمی این دو گجت در کنار تبلت و گوشی‌های جدید سونی چیز زیادی باقی نمانده است و تا پایان هفته مشخصات دقیق همه آن‌ها را خواهیم دانست.

AndroidCentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.