دعوتنامه لنوو برای IFA: آیا گوشی Vibe X2 با اندروید L معرفی خواهد شد؟

تنها یک هفته تا نمایشگاه IFA 2014 آلمان زمان باقی نمانده و از طرف دیگر کاملا مشخص است که لنوو برای این مراسم برنامه‌هایی در سر دارد. دعوتنامه لنوو برای این نمایشگاه چند نکته جالب در خود دارد.

0

برنامه‌های لنوو را می‌توان از دعوتنامه‌ شرکت در این مراسم حدس زد. در این دعوتنامه نوشته Vibe X2 بر روی تصویر آب‌نبات چوبی رنگینی حک شده است و با این حساب به راحتی می‌توان حدس زد که Vibe X2 به سیستم‌عامل اندروید L مجهز خواهد بود.

جالب اینجاست که لنوو در این دعوتنامه سعی داشته تا به نحوی زیرکانه به آیفون ۶ اپل نیز اشاره کند چرا که نه‌تنها تاریخ مراسم با فونتی شبیه به دعوتنامه اپل نوشته شده است بلکه در جواب جمله “کاش می‌توانستیم چیز بیشتری بگوییم” از اپل، لنوو هم نوشته: “ما نیز نمی‌توانیم چیزی بگوییم!”

پرچمدار بعدی لنوو ممکن است حاشیه‌های ایجاد شده گوشی‌های هوشمند تراز اول دنیا نظیر نوت ۴ و آیفون بعدی را نداشته باشد اما با توجه به اطلاعات مشخص شده از این گوشی باید گفت که دست کمی از سایر رقبا نیز نخواهد داشت.پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز به همراه صفحه نمایش ۵ اینچی با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی در کنار دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو، مشخصات Vibe X2 را تشکیل می‌دهند.

همانطور که در ابتدا ذکر شد بیشتر از یک‌هفته تا نمایشگاه IFA آلمان زمان باقی نمانده است و در این مراسم بطور قطع شاهد رونمایی Vibe X2 خواهیم بود.

  GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.