ببینید: این زیردریایی لوکس و خارق‌العاده را دشمن جیمز باند ساخته است!

در 18 سال گذشته شرکتی به نام DeepFlight در تولید زیردریایی‌های خلاقانه و مجهز به تکنولوژی‌های روز دنیا، فعالیتی چشمگیر داشته است. همان‌طور که در وب‌سایت این شرکت نیز مشاهده می کنیم، شعار این شرکت، تولید زیردریایی‌های شخصی برای دوستداران دریا، گردشگران و استفاده در تورهای گردشگری است.

0

این زیردریایی‌ها می‌توانند اعماق دریا را به طور زنده به مسافران خود نمایش دهند. این شرکت توسط Graham Hawkes مهندس بریتانیایی بنیان نهاده شده است. وی در فیلم For Your Eyes Only که در سال 1980 از جیمز باند بر روی پرده‌ها نمایش داده شد، زیردریایی را تولید کرد که به باند حمله می‌کرد.

_B6A6954_copy-2_verge_super_wide

سوای زیبایی و تجملی بودن زیردریایی‌های تولیدی این شرکت (تاکنون 5 مدل تولید شده که هر یک نسبت به مدل قبلی پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است). نکته مثبت در فروش آن‌ها سرعت بالاتر و احساس بهتر در هنگام راندن آن‌ها در اعماق دریاست.

Amos_copy_reduced_jpeg_verge_super_wide

جدیدترین و بهترین مدل موجود در این دسته، 1.7 میلیون دلار قیمت‌گذاری شده و Super Falcon Mark II نام گرفته که 5.2 متر طول داشته و می‌تواند دونفر را به اعماق دریا انتقال دهد.

 

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.