اپ‌نت: Loopr جایگزینی برای تسک‌سوییچر پیش‌فرض اندروید

مالتی‌تسکینگ واقعی همواره یکی از بزرگترین مزایای اندروید نسبت به iOS محسوب می‌شده است تا جایی که یک دکمه اختصاصی برای آن در اندروید در نظر گرفته شده است. اما Loopr شاید بتواند جایگزین بهتری برای این تسک‌سوییچر پیش‌فرض باشد.

1

مخصوصاً اگر از تبلت‌های اندرویدی ده اینچی استفاده می‌کنید نگه‌داشتن دکمه Home و یا رساندن انگشت به پایین صفحه برای سوییچ بین اپ‌ها کار مشکلی خواهد بود. چاره کار در دست Loopr است.

Loopr-1

Loopr-3با Loopr می‌توانید لبه دلخواهی از صفحه را انتخاب کنید تا با سوایپ از آن سمت لیست اپلیکیشن‌های باز به صورت دایره‌وار برایتان با آیکن‌ها نمایش داده شود. حالا به راحتی می‌توانید انگشت خود را بر روی اپ دلخواه رها کنید تا به آن اپ بروید.

محل فعال بودن Loopr به صورت یک دایره روی صفحه نمایش داده می‌شود که می‌توانید شکل آن را در تنظیمات اپ به شکل‌های مختلف تغییر دهید. با دو بار لمس این دایره می‌توانید آن را به هر قسمت دلخواهی از صفحه حرکت دهید. در حباب Loopr تنها اپ‌های فعال قرار نمی‌گیرد و می‌توانید در تنظیمات برنامه اپ‌های دلخواه خودتان را نیز درون آن قرار دهید. شاید بپرسید چطور می‌توان اپ‌های باز را در Loopr بست؟ برای این‌کار نیز باید در تنظیمات برنامه در قسمت Overswipe Action گزینه Kill App را انتخاب کنید که البته این کار نیازمند روت بودن دستگاه است. با فعال کردن این گزینه وقتی انگشت خود را بر روی آیکن و پس از آن می‌کشید آیکن قرمز شده و نشانگر بسته شدن و حذف اپ از حافظه رم خواهد بود.

در نسخه رایگان تنها می‌توانید یک حباب برای Loopr فعال داشته باشید اما با پرداخت 2.5 دلار می‌توانید امکان افزودن حباب‌های دیگر (مثلاً یکی به عنوان تسک‌سوییچر و دیگری به عنوان اپ‌های دلخواه) را نیز فعال کنید. همچنین در نسخه پولی Pro تعداد پیام‌ها و اعلان‌های خوانده نشده هر اپ نیز به صورت یک عدد در کنار آیکن آن نمایش داده شده و حتی می‌توانید از بسته‌های آیکن دانلود شده خود برای لانچرها نیز در Loopr استفاده کنید.

Loopr-2

در تنظیمات و در قسمت Arc Layout همچنین می‌توانید اندازه کمان، اندازه آیکن‌ها، فاصله میان آیکن‌ها، اندازه حباب در حالت مقخی و شفافیت آن را نیز به دلخواه خود تعیین کنید. در کمان به صورت پیشفرض دکمه‌های Back و Home نیز قرار دارد که می‌توانید آن‌ها را فعال و یا غیرفعال کنید.


مزایا: دسترسی راحت‌تر به تسک‌سوییچر، قابلیت شخصی‌سازی بالا

معایب: احتیاج به روت برای بستن اپ‌ها از رم، پولی بودن برخی قابلیت‌ها


دانلود

download-section-1

Google-PlayWindows-Phone-NA

Sibche-NAWindows-Phone-Blank

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. عــامـــر می‌گوید

    ممنون عالی بود
    آندروید ندارم اما حتما به دوستان داندرویدیم پیشنهاد میکنم