کپکام هنوز مشغول ساخت Deep Down است

کپکام که برای مدتی بازی خود Deep Down را در سکوت خبری نگه داشته بود، امروز با انتشار یک تیزر جدید از آن، این نقش آفرینی انحصاری پلی‌استیشن 4 را دوباره به کانون توجهات رسانه‌ها نزدیک کرد.

0

این بازی که آخرین بار در نمایشگاه گیم توکیو 2013 دیده شده بود، قرار است با الهام از بازی دارک سولز و با استفاده از سخت افزار قدرتمند نسل هشتم، گیم‌پلی نقش آفرینی ناب و گرافیک دیدنی را به ارمغان بیاورد. اکنون کپکام اعلام کرد که این بازی دارای بخش دو نفره و چند نفره خواهد بود. همچنین از قسمت‌های شهری آینده‌نگرانه‌ی این بازی نیز رونمایی شد. ظاهرا بخشی از بازی در نیویورک 2094 می‌گذرد و بخشی از داستان بازی در آینده روایت خواهد شد.

کپکام همچنان بر انتشار این بازی در سال 2015 میلادی در ژاپن تاکید دارد و صحبت دیگری از آن نکرده است. نسخه‌ی آزمایشی بازی هم که قرار بود در تابستان عرضه شود، برای انتشار در ژاپن تا زمستان به تعویق افتاد.

این بازی همزمان با رونمایی از پلی‌استیشن 4 رونمایی شد و از جمله بازی‌هایی بود که گرافیک خارق‌العاده‌ی نسل بعدی را نوید می‌داد.

eurogamer

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.