تصویر موتو ایکس پلاس وان با قاب پشتی چرمی درز کرد

به تازگی یک تصویر منتشر شده است که حکایت از افزودن یک گزینه جدید به برنامه محبوب Moto Maker و نشان از اضافه شدن قاب پشتی چرمی برای Moto X+1 است که البته هنوز این گزینه به صورت رسمی تایید نشده اما تصویر به بیرون درز کرده نشان می دهد که این شایعات چندان هم بی‌پایه و اساس نیستند.

0

moto-x1-leather

به هر حال ایده داشتن یک پوشش چرمی می‌تواند بسیار لذت‌بخش و خوب باشد زیرا چرم همیشه احساس خوبی را در مورد کیفیت به خریدار خود منتقل می‌کند و جالب‌تر می‌شود وقتی که شما بتوانید رنگ‌های مختلفی را برای پوشش چرمی از جمله مشکی، سفید، قهوه‌ای، آبی و قرمز انتخاب کنید.

نکته جالب توجه دیگر در این عکس در مورد لوگو موتورولا است زیرا چرم مشکی بوده و لوگو موتورولا به رنگ قهوه‌ای است که به نظر می‌رسد خریداران حتی امکان سفارشی کردن رنگ لوگو موتورولا را نیز خواهند داشت.

کمتر از یک هفته تا رونمایی از پرچمدار جدید موتورولا باقی مانده و ما به زودی پاسخ‌های خود را در مورد این پوشش چرمی نیز خواهیم گرفت که احتمالاً ارزش این همه صبر کردن را نیز خواهد داشت.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.