نینتندو کنسول‌های دستی 3DS و 3DS XL را با پردازنده سریع‌تر و طراحی جدید به‌روز کرد

کنسول‌های دستی 3DS نینتندو از محبوبیت بسیاری میان گیمرها و به خصوص نوجوانان برخوردار هستند و حالا این کمپانی آن‌ها را با پردازنده سریع‌تر، طراحی جدید و دو استیک آنالوگ به‌روز کرده است.

0

New-Nintendo-3DS-Shoulder-button

در طراحی جدید یک کنترل آنالوگ کوچک در بالای دکمه‌های اصلی سمت راست اضافه شده است و طراحی آن را بسیار به کنترلر C-stick مشهور GameCube شبیه کرده است. همچنین دو دکمه شانه‌ای جدید نیز با نام‌ها ZL و ZR اضافه شده‌اند و طراحی کلی بیشتر با مدل 3DS XL هماهنگ شده است.

مدل 3DS حالا صفحه‌نمایش بزرگتری نسبت به نسل گذشته دارد (3.88 در برابر 3.5 اینچ) درحالی‌که مدل XL کماکان صفحه‌نمایشی 4.88 اینچی دارد. به گفته نینتندو سیستم نمایش سه‌بعدی نیز نسبت به نسل گذشته بهبود یافته است. اسلات کارتریج حالا به جای پشت در جلو قرار داده شده و با پردازنده جدید عملکرد کنسول‌ها سریع‌تر شده و دانلود و مرور eShop نیز با سرعت بیشتری انجام می‌شود. همچنین چیپ NFC برای برقراری ارتباط با مجسمه‌های جدید Amiibo به 3DSها اضافه شده است و در نسخه 3DS معمولی دکمه‌ها رنگی شده‌اند.

New-Nintendo-3DS-XL

از جمله تغییرات دیگر نسل جدید کنسول‌های دستی نینتندو می‌توان به تغییر از SD Card به microSD و باتری قابل‌تعویضی اشاره کرد که به ادعای نینتندو برای هفت ساعت بازی مناسب است. همچنین عناوین اختصاصی مانند بازی نقش‌آفرینی Xenoblade Chronicles نیز به 3DS می‌آیند.

3DS و 3DS XL جدید قرار است 19 مهرماه در کشور ژاپن با قیمت به ترتیب 16000 و 18000 یِن (154 و 181 دلار) عرضه شوند و برنامه عرضه جهانی آن‌ها هنوز مشخص نیست.

TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.