تیزر تبلیغاتی سونی برای نمایشگاه IFA 2014 و نشانه هایی از اکسپریا زد 3، زد 3 کامپکت و تبلت زد 3 کامپکت

حالا که همه‌ی شرکت‌ها در حال انتشار تیزرهای تبلیغاتی از دستگاه‌هایشان پیش از نمایشگاه IFA هستند، سونی هم دست‌به‌کار شده و در یک ویدیو سرنخ‌هایی از دستگاه‌های خود منتشر کرده است.

0

زمانی تا نمایشگاه IFA 2014 آلمان باقی نمانده است و انتظار داریم تا شاهد محصولات جدید سونی در این مراسم باشیم. پیش بینی‌ می‌شود حداقل ۳ محصول جدید از جانب سونی معرفی شود که بدون شک‌ یک‌ از آنها اکسپریا زد ۳ خواهد بود اما هنوز خبری از ۲ محصول دیگر منتشر نشده است. البته احتمال رونمایی سونی از اکسپریا زد ۳ کامپکت و تبلت ۸ اینجی اکسپریا زد ۳ کامپکت نیز دور از ذهن نیست.

در این میان سونی تیزر تبلیغاتی خود برای نمایشگاه IFA 2014  را منتشر کرد که طبق روال همیشگی سونی نکته‌های ظریفی در آن گنجانده شده بود. در این تیزر کوتاه بازیکن فوتبالی را می‌بینیم که پیراهن شماره ۳ تیم جرسی را پوشیده است و در قسمت دیگر شاهد پرش چند نفر در استخر آب هستیم. بدون شک اشاره به شماره ۳ بیانگر رونمایی سونی از ۳ محصول جدید در این مراسم است پرش افراد در آب نیز می‌تواند از ضدآب بودن این محصولات حکایت کند.

Sony conference

در اواخر تیزر نیز عدد ۷ میلی‌متر نمایش داده می‌شود که به احتمال زیاد مربوط به ضخامت یکی از این محصولات می‌باشد، اشاره به H2O نیز کاملا مشخص است که ضد آب بودن یکی یا تمامی این محصولات را به رخ می‌کشد، البته در این میان علامت اختصاری مس که Cu می‌باشد نیز مشاهده میشود.

در آخر این تیزر نیز تصویر محو ۳ محصول با ابعاد مختلف نمایش داده می‌شود، همانطور که گفته شد به احتمال زیاد این ۳ دستگاه اکسپریا زد ۳، اکسپریا زد ۳ کامپکت و تبلت اکسپریا زد ۳ خواهد بود. نمایشگاه IFA 2014 آلمان دوازدهم شهریور ماه برگزار می‌شود و تا آن زمان باید برای مشاهده محصولات جدید سونی صبر پیشه کرد.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.