اپ‌نت: با Flava از همین حالا خاطره‌نویسی را شروع کنید

در مورد فواید خاطره‌نویسی زیاد خوانده‌ایم و شاید خیلی از ما به یک جرقه شروع برای آغاز خاطره‌نویسی نیاز داریم. اپ زیبا و خوش‌ساخت Flava احتمالاً می‌تواند این انگیزه را در شما ایجاد کند که بالاخره خاطره‌نویسی روزانه را آغاز کنید.

2

این اپلیکیشن برای گوشی‌های اندرویدی و همچنین آیفون با iOS 7 و بالاتر طراحی شده است و به صورت رایگان در گوگل پلی و اپ‌استور البته با پرداخت درون‌برنامه‌ای قرار گرفته است.

Flava-App

شاید بزرگترین مزیت این اپ نسبت با اپ‌های مشابه طراحی زیبا و دقیق آن باشد. چه در نسخه آیفون و چه اندروید خاطرات در یک ریل عمودی زیبا و بر اساس تاریخ و زمان نوشتن و ثبت خاطره مرتب می‌شوند. هر خاطره با تصویری که به آن ضمیمه کرده‌اید و یا مکان ثبت خاطره نمایش داده می‌شود تا پیدا کردن خاطرات قبلی ساده‌تر شود.

در صفحه نوشتن خاطره امکانات خاص نگارشی مانند Evernote وجود ندارد و ادیتور Flava کاملاً ساده طراحی شده است. ابتدا یک عنوان برای خاطره خود نوشته و تاریخ و ساعت را نیز تنظیم می‌کنید. سپس می‌توانید به نوشتن خاطره خود بپردازید. خوشبختانه Flava از نوشتن راست‌چین و زبان فارسی هم به خوبی پشتیبانی می‌کند و حتی اگر کلمات انگلیسی نیز در میان متون فارسی بنویسید چیدمان نوشته به هم نمی‌خورد.

Flava-2

وقتی خاطره‌نویسی‌تان تمام شد آیکن قلب پایین صفحه را فشار دهید. در پنجره باز شده می‌توانید آب‌وهوا، حالت و مود احساسی خودتان و نوع خاطره (سفر، کار، ورزش، آشپزی، تفریح، خرید و …) را با آیکون‌های مختلف تعیین کنید تا بتوانید در آینده خاطرات را بر اساس آن‌ها نمایش دهید و مثلاً فقط خاطرات خوش را بخوانید!

دکمه هش‌تگ # هم برای اضافه کردن کلمات کلیدی مثل نام افراد، مکان‌ها، اتفاقات خاصی مثل جشن تولد و سایر کلمات است و پس از اضافه کردن آن‌ها می‌توانید در خاطرات بعدی آن‌ها را از لیست انتخاب کنید. هش‌تگ‌ها نیز برای جستجو و نمایش خاطرات خاص در آینده مفید خواهد بود.

از دیگر امکانات Flava می‌توان به اضافه کردن تصویر (تا 4 عدد در نسخه رایگان)، اضافه کردن یک فیلم، ضبط صدا، اضافه کردن یک آهنگ از اینترنت یا گوشی، اضافه کردن فیلم و کتاب از اینترنت، یک لینک اینترنتی و البته موقعیت فعلی شما اشاره کرد.

Flava-1

وقتی نوشتن خاطره تمام شد آن را با تیک بالای صفحه ذخیره کنید تا عملیات همگام‌سازی و ذخیره خاطره در فضای ابری شروع شود. توجه داشته باشید که در اشتراک رایگان می‌توانید تا 250 مگابایت فضای ابری در اختیار داشته باشید و برای فضای بیشتر باید هزینه اضافه بپردازید. همچنین با پرداخت 1.99 دلار می‌توانید در هر خاطره 10 عکس ضمیمه کنید و با تنها 0.99 دلار می‌توانید محدودیت متن را نیز حذف کنید.

Flava-3

یک مزیت خوب دیگر Flava این است که مجبور نیستید برای خاطره‌نویسی از گوشی خود استفاده کنید و می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این اپ به نشانی takeflava.com با کامپیوتر و با سرعت بیشتری خاطره‌نویسی کنید.

اگر به خاطره‌نویسی علاقه دارید معرفی و بررسی اپلیکیشن Journal را نیز از دست ندهید.

مزایا: رابط کاربری زیبا – استفاده ساده و امکانات مناسب – نسخه تحت وب

معایب: حجم کم ابری در اشتراک رایگان – سرعت نسبتاً پایین همگام‌سازی – عدم پشتیبانی از حالت افقی در نسخه اندروید


دانلود

download-section-1
Google-PlayApp-StoreWindows-Phone

Bazaar-NASibcheWindows-Phone-Blank

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Milica می‌گوید

    با سلام
    سوالم این بود نرم افزاری برای موبایل برای دریافت ویدیو آنلاین مثلا از یوتیوب هست
    یک نرم افزاری که قابلیت های خوبی داشته باشه!!

  2. Vahid می‌گوید

    EventCloud رو هم معرفی کنید. این برنامه قابل رقابت با اپهای خارجیه. ایدش بسیار جدیده