جی ۳ اولین گوشی ال‌جی با ده میلیون دستگاه فروش خواهد بود

ال‌جی جی3 برای اولین بار در کره‌ی جنوبی، وطن شرکت ال‌جی عرضه شد و پس از آن به کشورهای دیگر هم راه یافت و حالا در همه‌جای دنیا می‌توان آن را یافت و ال‌جی انتظار دارد فروش آن به 10 میلیون دستگاه برسد.

0

بنا بر گزارش The Korea Times، ال‌جی اعلام کرده که فروش جی3 به 10میلیون عدد خواهد رسید و با این اتفاق اولین گوشی هوشمند ال‌جی خواهد بود که به این رقم فروش می‌رسد. از سوی دیگر ال‌جی تاریخی برای این رکورد خود اعلام نکرده و مشخص نیست که چه زمانی به این رقم فروش دست خواهند یافت.

ال‌جی توانست با کمک جی3 به فروش 14.5 میلیون دستگاه در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی دست پیدا کند. در همین حین دو مدل ارزان‌تر جی3 را هم معرفی کرده است که به فروش هرچه بیش‌تر این شرکت کمک بزرگی خواهند کرد.

جی3 اولین گوشی هوشمند معروفی است که با کیفیت QHD، یعنی رزولوشن 1440×2560 عرضه شده است و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بسیار خوبی دارد. دوربین جی3 13 مگاپیکسلی است و از پردازنده‌ی Snapdragon 801 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز بهره می‌برد. رم این دستگاه هم 3 گیگابایت است. برای اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید به بررسی کامل جی3 در فارنت مراجعه کنید.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.